Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги

, опубліковано 30 червня 2025 о 11:20

Надання якісних адміністративних послуг є одним з основних завдань центрів обслуговування платників (далі - ЦОП).

Надаємо увазі читачів найактуальніші запитання та відповіді на них.

Питання: Де можна ознайомитись з переліком адміністративних послуг, що надаються центрами обслуговування платників?

Відповідь: Перелік послуг, що надаються ЦОП розміщені на субсайті Головного управління ДПС у Донецькій області (https://dn.tax.gov.ua) у розділі «Головна»/«Діяльність»/«Адміністративні послуги».

На зазначеному інформаційному ресурсі розміщена 91 послуга для надання громадськості, представникам великого та малого бізнесу, державним та громадським організаціям.

Адміністративні послуги можна поділити на:

- реєстраційні послуги;

- послуги з ліцензування;

- послуги з адміністрування податків і зборів.

Крім того, до кожної послуги, зазначеної у переліку, прикріплені файли з інформаційною карткою, бланком заяви/запиту та зразком заповнення. Інформаційна картка послуги містить інформацію щодо найменування суб’єкта надання послуги, його місцезнаходження, режиму роботи, телефону та перелік документів, необхідних для отримання послуги. Також зазначається строк надання послуги, можливі способи отримання; акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги.

Питання: Як отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (далі - Державний реєстр фізичних осіб)?

Відповідь: Для отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб платнику необхідно подати Заяву за формою № 10 ДР (додаток 14 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174) (далі – Заява) та мати при собі Документ, що посвідчує  його особу (після пред’явлення повертається), а саме:

1) для громадян України:

·                   паспорт громадянина України;

·              паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання (для громадян України, які виїжджають за кордон на постійне проживання чи постійно проживають за кордоном);

·                   тимчасове посвідчення громадянина України;

2) для іноземців та осіб без громадянства:

·                   паспортний документ іноземця – документ, виданий уповноваженим органом іноземної держави або статутною організацією ООН, що підтверджує громадянство іноземця, посвідчує особу іноземця або особу без громадянства, надає право на в’їзд або виїзд з держави і визнається Україною;

·                   посвідка на постійне проживання – документ, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує право на постійне проживання в Україні;

·                   посвідка на тимчасове проживання – документ, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує законні підстави для тимчасового проживання в Україні;

·                   посвідчення біженця – паспортний документ, що посвідчує особу його власника та підтверджує факт визнання його біженцем в Україні;

·                   посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, – паспортний документ, що посвідчує особу його власника та підтверджує факт визнання його особою, яка потребує додаткового захисту;

3) для іноземців та осіб без громадянства, які звернулися із заявою про

визнання їх біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту,

відповідно до Закону України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту":

·                  копія паспортного документа іноземця та особи без громадянства, засвідчена територіальним органом Державної міграційної служби України (далі – ДМС) за місцем перебування іноземця чи особи без громадянства в Україні та/або з відміткою про те, що оригінал такого документа отримано на зберігання територіальним органом ДМС;

·                   довідка про звернення за захистом в Україні.

Заява подається до контролюючого органу за податковою адресою (місцем проживання) фізичної особи або до будь-якого контролюючого органу. Заява може бути подана особисто, через представника, надіслана рекомендованим листом або засобами інформаційно-комунікаційної системи "Електронний кабінет", вхід до якої здійснюється за адресою cabinet.tax.gov.ua.

Якщо заява надсилається рекомендованим листом, підпис фізичної особи на ній повинен бути засвідчений у нотаріальному порядку. До заяви фізична особа додає ксерокопію з чітким зображенням документа, що посвідчує особу.

У разі отримання результату безпосередньо в контролюючому органі, до якого подано Заяву, відомості з Державного реєстру фізичних осіб видаються особисто фізичній особі за умови пред’явлення документа, що посвідчує особу, або її представнику . Представник додає до Заяви довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб документ, що посвідчує особу такого представника (після пред’явлення повертається), та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя

Питання: Як отримати довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)?

Відповідь: Платник податків повинен подати Заяву за формою, наведеною у додатку до Порядку оформлення і видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 568, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 10.07.2017 за № 839/30707.

Заява подається платником податків (уповноваженим представником) до контролюючого органу за місцем податкового обліку (місцем проживання), а тими платниками податків – фізичними особами (крім самозайнятих осіб), які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання (тимчасово переміщені особи), – до будь-якого контролюючого органу в один із таких способів:

·                   безпосередньо до контролюючого органу;

·                   поштою;

·                   засобами інформаційно-комунікаційної системи "Електронний кабінет", вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua (розділ "Листування з ДПС").

Способи отримання результату послуги: безпосередньо в контролюючому органі за місцем податкового обліку, а ті платники податків – фізичні особи (крім самозайнятих осіб), які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання (тимчасово переміщені особи), – у контролюючому органі, до якого подано заяву, за умови підтвердження задекларованих у декларації про майновий стан і доходи сум.

Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.

Також під час сеансу податківець проінформував платників про роботу мобільного додатку «Моя податкова», який надає можливість отримувати потрібну інформацію в зручному форматі.