Головний державний інспектор Добропільського відділу обслуговування платників Покровської ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій Віта Полонська провела телефонну «гарячу лінію» для платників податків на тему: «Як отримати інформацію про стан розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску».
Під час спілкування з платниками податків податківиця акцентувала увагу на основних аспектах, які стосуються одержання платником документа, що підтверджує стан розрахунків платників з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами .
Довела до відома, що для максимальної зручності підприємців та громадян проводиться попередній запис до Центру обслуговування платників податків, зателефонувавши до Контакт – центру ДПС за номером 0 800 501 007.
Наводимо найпоширеніші питання, що цікавили платників податків:
Який порядок дій платника для отримання Витягу щодо стану розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами?
В приватній частині електронного кабінету у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації» створити «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (далі – Запит) за формою «J/F1300207» наступним шляхом:
Для поля «період з «01» січня 20_року по « » 20 року» Запиту:
Вибрати із переліку дати, місяця та року, за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску» (далі – Витяг).
Для поля «Розрахувати суму пені у поточному бюджетному році» (підпункти 29.1.1 та 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України (далі – Кодекс))*** » Запиту:
Встановити позначки для розрахунку пені, якщо є податковий борг (крім єдиного внеску) та бажання визначити суму пені станом на наступний день від дня подання Запиту. Платник також може не встановлювати позначку для розрахунку пені. Встановлення позначки неможливе, якщо у Запиті визначено період «минулі роки».
Для поля «В розрізі платежів» Запиту:
Встановити позначку для отримання інформації в розрізі всіх своїх платежів. Якщо платником не встановлена позначка, то отримується узагальнена інформація, без розрізу платежів.
Для поля «З підписом**** (станом на І число звітного місяця)» Запиту:
Встановити позначки для отримання Витягу з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу (далі КЕП). Разом з цим, встановлення позначки можливе, якщо у Запиті зазначено 1-ше число місяця будь-якого року. Якщо платник не встановлює позначку, то отримується інформація без КЕП.
Надіслати Запит за формою «J/F1300207» до органу ДПС за своїм основним місцем обліку.
Отримати Витяг за формою «J/F1400207».
В які терміни можна отримати відповідь на Запит?
Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційно-комунікаційної системи ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску.
Чи може платник самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг?
Самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг, можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету.
Згідно з пунктом 42 прим. 1.2 статті 42 прим. 1 Кодексу, Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу відповідно до вимог Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155).
Доступ до приватної частини (особистого кабінету) надається користувачам після проходження електронної ідентифікації за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації та відповідно до вимог Закону № 2155, Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2023 року № 798.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Як подати Запит, якщо інформація про стан розрахунків з бюджетом потрібна за декілька років?
Для отримання інформації за декілька календарних років Запит платником подається за кожен календарний рік окремо.