Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Корисні лайфхаки підприємцям – спрощенцям від Краматорських податківців

опубліковано 09 липня 2024 о 16:42

За перше півріччя цього року працівниками Краматорської державної податкової інспекції фізичним особам – підприємцям, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності, надано 2141 адміністративну послугу. Слід зазначити, що кількість заяв, які подано в електронному вигляді, систематично зростає та вже склала 98,8 відсотків від загальної кількості поданих заяв. 

            Традиційно, найбільшою популярністю користувались послуги з надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 1074 (50,2 %) та реєстрації платника єдиного податку – 535                 (25,0 %). Краматорські податківці нагадують, як швидко, просто та зручно через електронні сервіси ДПС України замовити та отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. 

            Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. В електронному кабінеті платника податків, у розділі «Ведення звітності» потрібно обрати поточний місяць в якому буде сформований запит. Тобто якщо на календарі липень 2024 року, так і робимо: «липень 2023 року». Натискаємо «Створити». Можна відфільтрувати за категорією «F13 запити». Можна залишити «усі». Тобто не принципово. Потім необхідно у списку відшукати документ «F1302101 Запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку», один раз натиснути у списку на цей документ та перейти по кнопці «Створити». Частина інформації заповниться автоматично з картки (з облікових даних). Підприємцю залишається лише вказати спосіб отримання витягу: «безпосереднього в контролюючому органі» або «в електронному вигляді». Потім потрібно перейти до перевірки документа, натиснути «перевірити». Успішно перевірений документ – зелена позначка. Натиснути «Зберегти». Електронний кабінет пропонує одразу підписати документ, натиснути «Так», система відкриє вікно для обрання електронного підпису підприємця. Після підписання документа буде інформаційне поле про те, чи надіслати документ до Державної податкової служби. Потрібно натиснути «Так», запит одразу буде надіслано до податкової. 

            Як знайти сформований витяг? Успішно поданий документ - рядок зеленого кольору і має дві квитанції. Перша квитанція про те, що документ доставлено до центрального рівня. Друга квитанція фінальна. Усі вони приходять в межах одного дня. У фінальній квитанції зазначено, що запит прийнято, очікуйте отримання витягу. Якщо здійснено запит на отримання витягу в електронному форматі, потрібно перейти до розділу «Вхідні документи». В категорії «Вхідні документи» є сегментація на групування документів з категоріями: вхідні, витяги з реєстрів, квитанції, повідомлення, всі. Потрібно натиснути «Витяги з реєстрів» або «всі» - в межах дати подання запита буде розміщений витяг з реєстру платників єдиного податку. Потрібно двічі натиснути, відкриється документ одразу на екрані робочого стола. У документі буде зазначено: дата формування витягу, усі види діяльності, вказано місце провадження господарської діяльності, дата застосування ставки, розмір ставки та група оподаткування. Документ завантажиться в PDF форматі, який вже зручний для зберігання, виведення на друк та пересилки, наприклад, для своїх партнерів.

            Краматорська державна податкова інспекція закликає активно користуватись електронними сервісами ДПС України та нагадує, що відвідати податкову інспекцію, отримати безкоштовний кваліфікований електронний підпис (КЕП) можливо в Центрі обслуговування платників (м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 22 (вхід зі зворотної сторони будівлі) з понеділка по п’ятницю з 8.30 до 17.00, перерва з 12.30 до 13.00. Отримати усні консультації з питань отримання електронного підпису кожен може за телефоном (066)4746491, з питань податкової тематики та питань електронних сервісів: (063)0747304, (093)1424746491.