Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Подали одноразову (спеціальну) добровільну декларацію – отримайте підтвердження

, опубліковано 26 січня 2022 о 10:21

Добропільська ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області повідомляє, що скористатися одноразовим (спеціальним) добровільним декларуванням можуть фізичні особи – резиденти, у тому числі самозайняті особи, а також фізичні особи, які не є резидентами України, але які були резидентами на момент отримання (набуття) об’єктів декларування чи на момент нарахування (отримання) доходів, за рахунок яких були отримані (набуті) об’єкти декларування, і які відповідно до ПКУ є чи були платниками податків. Нагадуємо, що одноразова декларація подається безпосередньо декларантом до контролюючого органу, в електронній формі з урахуванням вимог, встановлених Податковим кодексом України. Слід пам’ятати, що  створення електронного документа завершується накладанням на нього кваліфікованого електронного підпису підписувача (підписувачів) та печатки (за наявності).

Декларант має право отримати кваліфікований електронний підпис у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Після накладання кваліфікованого електронного підпису необхідно здійснити шифрування електронного документа та надіслати його у форматі (стандарті) з використанням телекомунікаційних мереж до ДПС України  протягом операційного дня.

ДПС  забезпечує автоматизовану перевірку отриманого документу у день його надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня. Протягом двох годин з часу отримання декларації, платнику надсилається  перша квитанція, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня. У першій квитанції повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом. Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами, формується друга квитанція. Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції).    

Тобто, інформація про підтвердження прийняття контролюючим органом одноразової (спеціальної) добровільної декларації міститься у  другій квитанції.