Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як отримати електронний підпис і для чого він потрібен?

, опубліковано 31 грудня 2021 о 11:28

Електронний підпис – ваша перепустка до онлайн-послуг та електронних сервісів державних органів зі смартфону чи комп’ютера.

Електронний підпис ідентифікує людину, тому ним можна підписувати документи, звіти, заяви, запити та листи. Тобто, отримувати послуги та інформацію без черг, папірців та поїздок до держустанов. 

Для отримання електронного підпису треба звертатись до кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг. Їх перелік можна подивитись у Довірчому списку на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/ca-registryhttps://czo.gov.ua/trustedlist

На платформі Дія. Цифрова освіта можна безкоштовно переглянути освітній серіал про е-підпис: https://cutt.ly/qnIwNy2. Переглянувши який ви:

- дізнаєтесь про види е-підписів та різницю між ними;

- навчитеся на прикладах, як ними користуватися;

- зможете підписувати документи та перевіряти підпис на них.

Про користування електронними послугами ДПС можна дізнатись на офіційному веб-порталі служби: https://tax.gov.ua/. А на ютюб-каналі податкової служби можна подивитись онлайн уроки з користування найбільш популярними послугами https://www.youtube.com/c/TaxUkraine