Фахівцями Мар’їнської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Донецькій області за січень – листопад 2021 року надано 4336 адміністративних послуги. Про це повідомив начальник Мар’їнської ДПІ Вадим Мельник.
Найбільш популярною серед відвідувачів послугою залишається видача картки платника податків та внесення до паспорту громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Нею скористувалися 1822 платника. Також, 6 громадянам внесено до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
Крім того, отримано 1015 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Мають попит і такі адміністративні послуги як: надання витягу з реєстру платників єдиного податку (367 витяги); реєстрація платника єдиного податку (зареєстровано 219 платників); видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (243 ліцензія); реєстрація реєстратора розрахункових операцій (60 РРО); надання довідки про доходи (18 довідок); надання довідок на підтвердження статусу податкового резидента України – (11 довідки).
Також, протягом звітного періоду спеціалістами ЦОП надано 208 довідок про відсутність податкових зобов’язань.
У зв’язку з карантинними обмеженнями адміністративні послуги надаються виключно платникам податків, у яких наявні засоби індивідуального захисту, зокрема респіратори або захисні маски, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлені самостійно.
Мар’їнська ДПІ нагадує платникам про можливість спілкування з органами державної податкової служби в режимі онлайн за допомогою Електронного кабінету. Податківцями постійно надається практична допомога з активації ключів та використання Електронного кабінету. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua.