Центральна державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Донецькій області роз’яснює. Електронний кабінет (ЕКПП) — це портал cabinet.sfs.gov.ua, де платники податків можуть взаємодіяти з податковими органами в режимі онлайн і в якому реалізовано такі сервіси:
- персоніфікований податковий календар
- стан розрахунків з бюджетом
- подання податкової звітності
- подання запитів та отримання довідок
- листування з податковими органами
- сплата податків (для фізичних осіб) та інші.
Надання податкової звітності в електронному вигляді до органів ДПС, юридичні особи та суб'єкти підприємницької діяльності, можуть здійснити через приватну частину — особистий кабінет електронного кабінету
Для використання особистого кабінету необхідно оформити електронний цифровий підпис (ЕЦП).
Юридична особа та суб'єкт підприємницької діяльності за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету мають можливість направити до органу ДПС, разом із супровідним листом податкову звітність, за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
Меню»Листування з ДПС» дозволяє надіслати довільну кореспонденцію (лист, запит тощо) до відповідного органу ДПС. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих наступних реквізитів:
- регіон в якому знаходиться орган ДПС;
- орган ДПС, до якого відправляється лист;
- тип документа;
- тематика звернення;
- короткий зміст листа;
- сканований документ, який необхідно завантажити (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 2 МБ)
Зберегти проект листа можна натиснувши кнопку «Зберегти».
Збережену чернетку можна підписати та надіслати до органу ДПС в меню «Вхідні/вихідні документи» у вкладці «Відправлені документи», натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».
Після надсилання листа до органу ДПС автор електронного листа протягом декількох хвилин після відправлення декларації отримає Квитанцію №1 — це означає, що ваш звіт надійшов на сервер податкової. Квітанція № 2 може прийти зі статусом "Прийнято пакет" або "Пакет не прийнято" з поясненням зауважень.
Якщо “не прийнято”, то потрібно виправити помилки й надіслати декларацію повторно.
Усі квитанції зі статусом звіту відображаються в розділі "Вхідні/Вихідні документи".
Так, завдяки впровадженню податковою службою нових інтернет технологій та онлайн – сервісів, за п’ять місяців 2021 року Центральною ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області оброблено майже 40424 податкових декларацій, що подані платниками за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку, що складає 89,3 відсотка від загальної кількості податкових декларацій.
Додатково, Центральна ДПІ повідомляє, що у разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків Центрального району м. Маріуполя мають можливість звернутися до Центру обслуговування платників Центральної ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області за адресою: м. Маріуполь, вул. А. Куїнджі, буд. 93, телефон для довідок (0629)54-34-05.
Тримайте дистанцію та користуйтеся електронними сервісами податкової служби!!