Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Яким чином створюється та надсилається до відповідного органу ДПС податкова звітність через Електроний кабінет платника податків!

, опубліковано 16 вересня 2021 о 11:30

Центральна державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Донецькій області роз’яснює. Електронний кабінет (ЕКПП) — це портал cabinet.sfs.gov.ua, де платники податків можуть взаємодіяти з податковими органами в режимі онлайн і в якому  реалізовано такі сервіси:

- персоніфікований податковий календар

- стан розрахунків з бюджетом

- подання податкової звітності

- подання запитів та отримання довідок

- листування з податковими органами

- сплата податків (для фізичних осіб) та інші.

Надання податкової звітності в електронному вигляді до органів ДПС, юридичні особи та суб'єкти підприємницької діяльності, можуть здійснити через приватну частину — особистий кабінет  електронного кабінету

Для використання особистого кабінету необхідно оформити електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Юридична особа та суб'єкт підприємницької діяльності за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету мають можливість направити до органу ДПС, разом із супровідним листом податкову звітність, за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

    Меню»Листування з ДПС» дозволяє надіслати довільну кореспонденцію (лист, запит тощо) до відповідного органу ДПС. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих наступних реквізитів:

-  регіон в якому знаходиться орган ДПС;

-  орган ДПС, до якого відправляється лист;

-  тип документа;

-  тематика звернення;

-  короткий зміст листа;

-  сканований документ, який необхідно завантажити (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 2 МБ)

Зберегти проект листа можна натиснувши кнопку «Зберегти».

Збережену чернетку можна підписати та надіслати до органу ДПС в меню «Вхідні/вихідні документи» у вкладці «Відправлені документи», натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».

Після надсилання листа до органу ДПС автор електронного листа  протягом декількох хвилин після відправлення декларації отримає Квитанцію №1 — це означає, що ваш звіт надійшов на сервер податкової. Квітанція № 2 може прийти зі статусом "Прийнято пакет" або "Пакет не прийнято" з поясненням зауважень.

Якщо “не прийнято”, то потрібно виправити помилки й надіслати декларацію повторно.

Усі квитанції зі статусом звіту відображаються в розділі "Вхідні/Вихідні документи".

Так, завдяки впровадженню податковою службою нових інтернет технологій та онлайн – сервісів, за п’ять місяців 2021 року Центральною ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області оброблено майже 40424 податкових декларацій, що подані платниками за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку, що складає 89,3 відсотка від загальної кількості податкових декларацій.

Додатково, Центральна ДПІ повідомляє, що у разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків Центрального району м. Маріуполя мають можливість звернутися до Центру обслуговування платників Центральної ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області за адресою: м. Маріуполь, вул. А. Куїнджі, буд. 93, телефон для довідок (0629)54-34-05.

Тримайте дистанцію та користуйтеся електронними сервісами податкової служби!!