Головне управління ДПС
у Донецькій області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Електронні сервіси від податкової служби

, опубліковано 08 жовтня 2021 о 15:30

Державна податкова служба України розвиває та впроваджує сучасні онлайн-сервіси, щоб спілкування бізнесу і громадян з податковою було максимально зручним і прозорим, а сплата податків легкою.

З метою інформування платників податків та громадськості про електронні сервіси ДПС, у місті Краматорську відбувся онлайн-семінар на тему «Електронні сервіси ДПС для платників податків».

Завідувач Краматорського сектору електронних сервісів управління електронних сервісів Головного управління ДПС у Донецькій області Юрій Мелехов розповів слухачам семінару, що електронні сервіси ДПС забезпечують дистанційне спілкування платників з податковою службою та значно спрощують отримання адміністративних послуг, довідок, подання звітності. Всі актуальні новини, роз’яснення у сфері податкового законодавства зручно отримувати оперативно з першоджерел - на WEB-сайтах ДПС, Головного управління ДПС у Донецькій області та на відповідних офіційних сторінках у Facebook, YouTube та Telegram.

Найбільш функціональним електронним сервісом ДПС є - «Електронний кабінет», важливість використання якого особливо зросла під час карантину, так як забезпечує дистанційні комунікації з податковими органами. Цей сервіс надає користувачам широкі можливості та дозволяє їм реалізувати свої права та обов`язки у сфері оподаткування в режимі on-line.

Електронний кабінет працює цілодобово, крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Це його головна перевага. Електронний кабінет складається із двох функціональних частин: відкрита  (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет). Усі користувачі без використання кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) мають доступ до відкритої (загальнодоступної) частини Електронного кабінету. Робота у приватній частині електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), отриманого у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

ДПС постійно удосконалює та розширює функціонал Електронного кабінету. Так, платники мають змогу:

  • подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;
  • отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;
  • використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант (крім існуючих);
  • отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;
  • замовити облікову картку платника;
  • реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;
  • подати звітність чи заяву та листуватись з органом ДПС;
  • дізнатися про майнові податки та як сплати їх on-line,
  • отримати довідку про відсутність заборгованості;
  • зареєструватися платником ПДВ;
  • перевірити свого бізнес-партнера;
  • зареєструвати РРО чи програмний РРО;
  • надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС та отримати Витяг щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення;
  • доступ у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платника податків.

У розділі «Допомога» розміщено актуальні інструкції про використання можливостей Електронного кабінету.

Державною податковою службою України запроваджені таки сервіси, як Е-ПДВ, Програмні РРО, Е-Повернення, Е-Субсидія, Е-прозорро, ID14, Е-малятко, InfoTAX, Спрощений Е-докуметообіг.

Платники податків мають можливість скористатись Базою знань (через вебпортал ДПС вкладка «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» на головній сторінці або за посиланням http://zir.tax.gov.ua), яка на сьогодні містить понад 11 тисяч відповідей на запитання, які структуровані за напрямками щодо застосування норм податкового законодавства, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС.

Оскільки з 1 вересня 2021 року стартувало одноразове (спеціальне) добровільне декларування, Базу знань було доповнено новою тематикою «Збір з одноразового (спеціального) добровільного декларування», в якій наявні актуальні відповіді на запитання.  

З листопада 2020 року ДПС було запроваджено електронний сервіс «InfoTAX», за допомогою якого платники податків можуть отримувати інформацію в режимі реального часу про стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, про результати обробки документів, про строки подання звітності та сплати податків.

Міністерством цифрової трансформації спільно з Державною податковою службою за 2 роки створено та успішно реалізовано низку революційних проєктів, за допомогою яких сервіси податкової служби стали доступними громадянам також на Порталі Дія. Тепер увійти до Електронного кабінету можна з допомогою мобільного застосунку «Дія».

 

Так, у застосунку «Дія» в розділі «Мої податки» ДПС запроваджено 6 нових електронних послуг:

- реєстраційні та облікові дані,

- дані стану розрахунків з бюджетом,

- відомості про доходи,

- дані про банківські рахунки,

- податкова звітність,

- авторизація з КЕП Дія.

Наприкінці семінару було зроблено акцент на те, що з усіма електронними сервісами, які розміщені на офіційному веб-порталі ДПС, можна ознайомитися за посиланням: https://tax.gov.ua .

Державна податкова служба запрошує всіх до on-line спілкування! Максимальне використання електронних сервісів ДПС виключає особистий контакт, запобігає поширенню небезпечного COVID-19, дозволяє суб’єктам господарювання зручно вести бізнес та економити свій час. Це зручно та безпечно!