Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про переваги електронного кабінету під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»

, опубліковано 29 липня 2021 о 09:13

Нещодавно старшим державним інспектором Ясинуватсько – Авдіївської ДПІ  ГУ ДПС у Донецькій області Наталією Гуріною проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Переваги електронного кабінету».

Пропонуємо питання, з якими звернулись платники.

Питання: Як подати звіт в електронному вигляді?

Для подання звітів в електронному вигляді необхідно:

-          отримати ключ електронного цифрового підпису в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів;

-         зареєструватися за допомогою електронного ключа в електронному кабінеті, який розміщено на сайті ДПС України та доступний за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua.

        Питання: Які  переваги електронного кабінету?

        Платники податків, працюючи в електронному кабінеті платника отримують такі переваги у роботі:

- унеможливлення помилок в обов'язкових реквізитах поданої декларації, оскільки при створенні податкової звітності ці реквізити заповнюються автоматично даними платника податків, які наявні у базі даних органів фіскальної служби;

- унеможливлення випадків подання звітності не в повному обсязі, оскільки звітність приймається пакетом (декларація з усіма додатками);

- можливість здійснення перевірки складеного звіту на наявність арифметичних помилок;

- можливість збереження заповненої форми звіту у режимі "Чернетки" та використання її при створенні наступних звітів;

- отримання квитанції про прийняття органами податкової служби надісланого звіту протягом декількох хвилин;

- можливість перегляду всієї інформації щодо своїх розрахунків з бюджетом, зобов'язань по сплаті певних податків, зборів, які, відповідно до чинного законодавства України, мають сплачуватися за місцем розташування об'єкта оподаткування (наприклад, плата за землю);

- наявність податкового календаря, який забезпечує нагадування строків подання звітності та сплати податків, зборів;

- отримання оперативної інформації щодо особистих реєстраційних даних, які наявні в базі даних органів податкової служби на час сеансу;

- можливість подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами податкової служби.

      Скористатись ним можливо цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смарт-пристроїв, сервіс працює безкоштовно.

Питання: Чи можливо скористатися  електронним  кабінетом без електронного цифрового підпису?

Електронний кабінет платника податків є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної податкової служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Він складається із загальнодоступної відкритої частини, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, та приватної частини (особистого кабінету).

Для ознайомлення користувачів з роботою Електронного кабінету функціонує розділ «Допомога», який є доступним як у відкритій так і у приватній частині кабінету. Даний розділ детально ознайомить користувача із роботою Електронного кабінета платника та кожним із його сервісів.

У відкритій частині Електронного кабінету можна ознайомитись з новинами в оподаткуванні та роботі ДПС, ознайомитись з бланками податкової звітності та іншими документами, що подаються до податкових органів, ознайомитись з договорами про визнання електронних документів. У цій частині доступні сервіси «Календар» (терміни подання звітності та сплати податків), «Контакти» (інформація щодо діючих ЦОП) та «Реєстри» (відкрита інформація з різних податкових реєстрів).

Приватна частина Електронного кабінету включає такі сервіси, як «Облікові дані платника» (інформація контролюючого органу щодо реєстраційних та облікових даних платника), сервіси «Перегляд звітності» (перегляд раніше поданої звітності незалежно від способу її подання) та «Введення звітності», сервіси «Вхідні/вихідні документи» та «Листування з ДПС», сервіс «Заяви, запити для отримання інформації», сервіс «Стан розрахунків з бюджетом».