Наприкінці червня 2021 року фахівці Мангушського відділу камеральних перевірок управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків провели вебінар, на якому платникі ПДВ були проінформовані про проблемні питання, які виникають при заповненні таблиці даних платника податків.
Податківці нагадали, що відповідно до п.2 Порядку зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН» таблиця даних платника податків (далі - Таблиця) – зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Платникам було роз’яснено особливості заповнення граф Таблиці. Так одночасне заповнення граф про придбання (отримання) і постачання (виготовлення) продукції та послуг в одному рядку Таблиці не допускається. Було зауважено, що після подання Таблиці, надалі при складанні ПН/РК, коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг мають вказуватися на рівні тих знаків (цифр), які зазначені в поданій Таблиці. Якщо в Таблиці коди будуть вказані на рівні 4 перших цифр, а в ПН/РК – на рівні 12 цифр, то реєстрація такої ПН/РК буде призупинена.
В ході вебінару платники податків отримали відповіді і на інші проблемні питання, які виникають при заповненні таблиці даних платника податків.