Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про особливості роботи ПРРО в «офлайн-режимі» - «на гарячій лінії» в Олександрівській ДПІ

, опубліковано 08 червня 2021 о 14:39

Днями в Олександрівській ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області було проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Про особливості  роботи ПРРО в «офлайн-режимі».

На запитання відповідала старший державний інспектор Олександрівської ДПІ Людмила Гойдик.

Пропонуємо вашій увазі найцікавіші запитання та відповіді на них, а саме:

         Питання 1: Що таке «офлайн-режим» для застосування Програмного РРО?

Відповідь: Законом України від 20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» встановлено, що на період відсутності зв’язку між програмним РРО та фіскальним сервером контролюючого органу проведення розрахункових операцій здійснюється в режимі офлайн, що може тривати не більше 36 годин, із створенням електронних розрахункових документів, яким присвоюються фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу.

Питання 2: З якого часу здійснюється відлік 36 годин, дозволених для роботи ПРРО в режимі офлайн?

         Відповідь:  Відлік часу, протягом якого ПРРО працював у режимі офлайн, починається від дати та часу, зазначених у повідомленні про проведення розрахункових операцій в режимі офлайн з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн», до дати та часу, зазначених у повідомленні з відміткою «завершення режиму офлайн», а також від дати та часу, зазначених у повідомленні з відміткою «завершення режиму офлайн», до дати та часу, зазначених у повідомленні з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн», якщо в період між такими строками фіскальним сервером не було зареєстровано розрахункових документів у режимі онлайн-обміну.

         Питання 3: Де контролюється час офлайн і як рахується?

         Відповідь: Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженим наказом Мінфіну від 23.06.2020 № 317 передбачено вимоги до ПРРО програмне рішення якого під час роботи в режимі офлайн має забезпечувати контроль залишку часу протягом якого може тривати режим офлайн (36 годин підряд або 168 годин на місяць).

    Час, протягом  якого ПРРО перебував у режимі офлайн, підраховується шляхом сумування таких періодів:

від дати та часу, зазначеного у Повідомленні за формою № 4-ПРРО з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн», до дати та часу, зазначеного у відповідному Повідомленні за формою № 4-ПРРО з відміткою «завершення режиму офлайн»;

від дати та часу, зазначеного у Повідомленні за формою № 4-ПРРО з відміткою «завершення режиму офлайн», до дати та часу, зазначеного у Повідомленні за формою № 4-ПРРО з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн», якщо в період між такими строками на фіскальному сервері ПРРО не було зареєстровано жодного розрахункового документа в режимі онлайн-обміну.

Доступ до інформації про залишок часу, протягом якого може тривати режим офлайн із застосування конкретного ПРРО, забезпечується ПРРО та засобами Електронного кабінету.

        Питання 4: Яким чином контролюється перехід режиму роботи ПРРО з офлайн в онлайн?

        Відповідь: Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженим наказом Мінфіну від 23.06.2020 № 317 передбачено, що ПРРО автоматично переводиться із режиму офлайн в режим онлайн-обміну з фіскальним сервером у момент відновлення зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером.

Програмне рішення ПРРО, працюючи в режимі офлайн, повинно забезпечувати постійний контроль щодо відновлення зв’язку ПРРО з фіскальним сервером та перевіряти наявність зв’язку перед формуванням кожного чека в режимі офлайн. 

        Питання 5: Чи має право суб’єкт господарювання, який використовує ПРРО, не отримувати діапазон фіскальних номерів?

        Відповідь: Суб’єкт господарювання може не отримувати діапазон фіскальних номерів у разі, якщо ним приймається рішення не використовувати ПРРО під час відсутності зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером ДПС та не проводити розрахункові операції у цей період, про що суб’єкт повідомляє у Заяві під час реєстрації ПРРО або в період його експлуатації.