Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронні сервіси для громадян як допомога у заповненні декларації про майновий стан і доходи

, опубліковано 02 квітня 2021 о 10:03

Волноваською державною податковою інспекцією Головного управління ДПС у Донецькій області проведено семінар в режимі онлайн-спілкування за допомогою комунікаційної системи Skype на тему «Електронні сервіси для громадян як допомога у заповненні декларації про майновий стан і доходи».

У ході спілкування з платниками зазначено, що в сучасних умовах пандемії дуже важливою є гарантія безпеки для платників податків.

Дистанційний формат спілкування через Електронний кабінет дозволяє декларацію про майновий стан і доходи подавати в електронному вигляді.

Фізичній особі, яка має кваліфікований електронний підпис, для направлення запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді  через меню «ЕК для громадян» Електронного кабінету необхідно:

1. Увійти до Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua а також через офіційний вебпортал ДПС.

При цьому доступ до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Запит формується фізичними особами – платниками податків з використанням кваліфікованого електронного підпису фізичної особи, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

2. Обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Запит про суми виплачених доходів» та натиснути кнопку «Створити».

3. У запропонованій формі Запиту персональні дані підтягуються автоматично, але їх потрібно перевірити, та у разі наявності в таких даних помилок – виправити їх.

4. Вказати реквізити паспортного документа та зазначити період за який необхідна інформація.

5. Після того, як всі дані внесено зберігаємо Запит.

6. Виділити створений Запит, натиснути кнопку «Підписати» та підписати за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

7. Ще раз виділити Запит та натиснути кнопку «Відправити».

Переглянути відправлений Запит можливо у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» та відповідь на нього «Вiдомостi з Державного реєстру фiзичних осiб – платникiв податкiв про суми виплачених доходiв та утриманих податкiв вiдповiдь на запит у електронному виглядi» – у вкладці «Вхідні» меню Вхідні/вихідні документи».

При цьому Запит може бути сформований починаючи з I кварталу 1998 року за будь-які п’ять років (запит формується поквартально, тому загальна кількість кварталів, яка вказується в запиті, не повинна перевищувати 20 кварталів).

Після отримання відповіді від ДПС у розділі «вхідні/вихідні документи», перейти до заповнення  на основі даних ДПС у режимі «Декларація про майновий стан і доходи».

Щоб зробити співпрацю більш комфортною та захищеною, ДПС запровадила електронний сервіс «InfoTAX», який надає платникам податків можливість через месенджери Telegram та Viber отримувати актуальну та необхідну інформацію.