Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Пріоритетні напрямки співпраці податкової та центрів сервісного обслуговування РРО

, опубліковано 22 лютого 2021 о 10:41

          Нещодавно в приміщенні Покровської ДПІ ГУ ДПС у Донецькій області проведено робочу нараду з керівниками Центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО).

           В ході наради було обговорено зміни в законодавстві щодо  впровадження та застосування касових апаратів платниками єдиного податку  другої - четвертої групи з 1 січня 2021 року.

           Покровська ДПІ виступила з пропозицією долучитись до співпраці центрам сервісного обслуговування з метою упередження формування невірного тлумачення питань щодо запровадження РРО/ПРРО. Також були розглянуті питання щодо проведення  роз’яснювальної роботи та інформування підприємців щодо лібералізації застосування РРО платниками єдиного податку, відтермінування умови обов’язкового їх застосування.

           Податківцями було наголошено, що в ході роз’яснювальної роботи необхідно висвітлювати теми:

-         незмінності базових критеріїв застосування єдиного податку, тобто залишаються незмінними ставки єдиного податку, граничні обсяги доходу, прив’язані до мінімальної заробітної плати;

-         розширення фіскалізації розрахункових операцій – через поступове запровадження норм про обов’язковість застосування реєстраторів платниками єдиного податку – ФОП 2, 3, 4 груп (з певними виключеннями);

-         простоти та необтяжливості у  реєстрації та застосуванні РРО, у т.ч. з можливістю використання програмних РРО;

-         переваг у застосуванні РРО (робота в легальному полі, автоматизація процесу підрахунку доходів, групування та обліку проданих товарів як за групами, так і в розрізі їх найменування, забезпечення внутрішнього контролю за роботою продавців тощо;

-         захисту прав споживачів у разі отримання чеків РРО при кожній покупці.

         Крім того було передано листівки, брошури та інші інформативні матеріали ДПС для розміщення на інформаційних стендах у приміщеннях центрів сервісного обслуговування.