Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як отримати Витяг з реєстру платників єдиного податку

, опубліковано 19 травня 2020 о 12:07

Мар’їнське управління Головного управління ДПС у Донецькій області нагадує, що згідно п. 299.1 ст. 299 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку (п. 299.9 ст. 299 ПКУ).

Упродовж січня-квітня 2020 року фахівцями Мар’їнського управління було видано 188 витягів з реєстру платників єдиного податку.

Нагадуємо, фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку першої – третьої груп, які виявили бажання отримати витяг з реєстру платників єдиного податку, повинні звернутися із запитом про отримання такого витягу до податкового органу за місцем своєї податкової адреси.

Форми запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308 "Про затвердження форм заяви про застосування спрощеної системи оподаткування, розрахунку доходу за попередній календарний рік, запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку та витягу з реєстру платників єдиного податку".

Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, але відповідно до підпункту 3 пункту II Прикінцевих Закону України від 17.03.2020 року №530-ІХ “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і  поширенню короновірусної хвороби (COVID-19)” з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернень за отриманням адміністративних та інших послуг, а також строків надання цих послуг. Після припинення надзвичайної ситуації та карантину перебіг цих строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

В умовах карантину центри обслуговування платників (далі – ЦОП) прийом всієї вхідної кореспонденції, у тому числі і запитів про отримання витягів з реєстру платників єдиного податку, здійснюють виключно  через поштові скриньки, які розміщено у вхідних приміщеннях (тамбурах) ЦОПів, через режим листування в Електронному кабінеті  у форматі pdf (обмеження 2 МБ) або засобами поштового зв’язку.

Опрацювання вхідної кореспонденції здійснюється у встановленому порядку.

Сканована копія витягу, направляється податковим органом на адресу електронної пошти заявника (за погодженням).

Звертаємо увагу, що отримати оригінал  витягу з реєстру платників єдиного податку, платник зможе  після закінчення карантину.

Витяг діє до внесення змін до реєстру.