Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Cеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо надання адміністративних послуг платникам податків в умовах запроваженого карантину

, опубліковано 14 травня 2020 о 10:39

Днями начальник Слов’янської державної податкової інспекції Слов’янсько-Лиманського управління Головного управління ДПС у Донецькій області Оксана Ханіна провела сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо надання адміністративних послуг платникам податків в умовах запроваженого карантину. Під час сеансу надав відповіді на наступні запитання.

Питання 1: Мені потрібно зареєстувати РРО. Як я можу це зробити зараз?

Відповідь: Для реєстрації РРО необхідно спочатку укласти договір на технічне обслуговування РРО з Акредитованим центром сервісного обслуговування та подати до податкового органу заяву про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за
формою № 1-РРО. 

В умовах запровадженого карантину пропонуємо подавати реєстраційну заяву за
формою № 1-РРО в електронній формі засобами електронного зв’язку. Для цього в електронній формі у режимі онлайн необхідно отримати електронний цифровий підпис, який видається Акредитованими центрами сертифікації ключів або банківськими установами. Перелік Акредитованих центрів можна знайти у відкритій частині «Електронного кабінету».

Реєстраційну заяву за формою № 1-РРО можна подати через приватну частину електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням:https://cabinet.tax.gov.ua/login.

Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється виключно після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.

У розділі «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету необхідно створити документ за формою «J1311401 – Заява про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-РРО».

Усі розділи реєстраційної заяви за ф. № 1-РРО підлягають обов’язковому заповненню.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланнямhttp://cabinet.tax.gov.ua/.

 

Питання 2: Чи можливо отримати довідку про суми виплачених доходів та утриманих податків не відвідуючи податкового органу?

Відповідь: Щоб скористатися послугою «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків», користувачу необхідно мати кваліфікований електронний підпис. Запит на отримання такої інформації надсилається у приватній частині Електронного кабінету, вхід до якої здійснюється саме за допомогою такого електронного підпису.

 

Питання 3: Як декларувати доходи громадянам в умовах карантину?

Відповідь: Повідомляємо, що термін подання річної декларації про майновий стан і доходи подовжено до 01 липня 2020 року.

При цьому, суму податкового зобов’язання, яке платниками визначено в декларації до сплати, необхідно сплатити до 01 жовтня 2020 року.

Зазначене передбачається Законом України від 17 березня 2020 року №533 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID – 19)».

З метою запобігання поширення коронавірусу, запроваджені карантинні заходи. Радимо Вам користуватись дистанційними формами комунікацій і максимально – електронними сервісами ДПС, які розміщені на головній сторінці офіційного вебпорталу ДПС України.

При направленні податкової декларації засобами електронного зв’язку громадяни можуть скористатися електронним сервісом в «Електронному кабінеті», який передбачає часткове автоматичне заповнення податкової декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

Для подання податкових декларацій в електронній формі у режимі реального часу та використання сервісу автоматичного заповнення на основі даних ДПС необхідно:

-  авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа;

-  отримати відомості про доходи за минулий рік з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

-  на основі отриманих від ДПС у розділі «Вхідні/вихідні документи» даних перейти до заповнення податкової декларації у режимі «Декларація про майновий стан і доходи».

 

Питання 4: Де платнику можливо самостійно отримати та ознайомитись з інформацією про податки і збори, тощо?

Відповідь: Звертаємо увагу, що Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР) – інформаційний сервіс, який надає можливість платникам податків мінімізувати витрати часу на отримання інформації і самостійно ознайомитись із:

-відповідями на запитання щодо оподаткування, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДПС, з якими платники податків звертаються до Контакт-центру ДПС;

-нормативно-правовими документами та останніми змінами в законодавстві;

-діючими ставками податків та зборів, податковим календарем;

-актуальними питаннями щодо отримання електронних довірчих послуг тощо.

Скористатись ЗІР можна через офіційний вебпортал ДПС (вкладка «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс») або безпосередньо в Інтернет мережі за адресою: zir.tax.gov.ua.

Тож, відвідайте ЗІР або його мобільні додатки та скористатись новою функцією – «Зворотній зв’язок».

За допомогою форми «Зворотній зв’язок» ЗІР платники податків мають можливість оперативно отримати на електронні адреси від Контакт-центру ДПС відповіді на запитання, що належать до компетенції ДПС.

 Мобільні додатки можна безкоштовно завантажити на власні мобільні пристрої скориставшись інтернет-магазинами: App Store та Google Play.

З детальною інформацією про використання ЗІР та його мобільних додатків можна ознайомитись у розділі «Інструкція».