Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як отримати цифровий підпис під час карантину?

, опубліковано 14 квітня 2020 о 14:13

Костянтинівсько-Дружківське управління Головного управління ДПС у Донецькій області інформує, що з метою забезпечення надання кваліфікованих електронних довірчих послуг на період здійснення карантинних заходів можна отримати електронний підпис лише за попереднім записом до відокремленного пункту реєстрації електронних довірчих послуг.

Здійснити попередній запис або отримати додаткову консультацію щодо отримання електронного підсису можна у відповідному відокремленому пункті надавача. Режим роботи пунктів та засоби зв’язку опубліковані у розділі Контакти на сайті https://acskidd.gov.ua.

Після здійснення попереднього запису користувачу необхідно завантажити програмне забезпечення  «ІІТ Користувач ЦСК-1» за посиланням https://acskidd.gov.ua/korustyvach_csk  та згенерувати ключі відповідно до Відеоінструкції з самостійної генерації ключів (відеоінструкція розташована за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=MYkiFH0X2V8&feature=youtu.be) або здійснити генерацію безпосередньо у пункт. Далі за наявності можливості надіслати на електронну поштову скриньку відповідного пункту надавача запити на формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів та скан-копії або фотокопії документів (крім документів які містять персональні дані користувачів) необхідних для попередньої перевірки (перелік необхідних документів для різних категорій осіб можна знайти за посиланням https://acskidd.gov.ua/etrusted-services).

Після чого користувачу необхідно прийти у відповідний пунк надання довірчих послуг на зазначений час з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів. Звертаємо увагу, що отримати електронні ключі зможуть тільки ті користувачі, у яких наявні засоби особистого захисту від респіраторних захворювань.