Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У яких випадках необхідно отримати новий електронний підпис

, опубліковано 20 січня 2020 о 09:51

 

Костянтинівсько-Дружківське управління Головного управління ДПС у Донецькій області доводить до відома платників податків, що користувач електронного цифрового підпису зобов’язаній невідкладно звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС за скасуванням кваліфікованого сертифіката у разі:

- компрометації особистого ключа користувача (факт або обґрунтована підозра того, що особистий ключ став відомий іншим особам, втрата можливості подальшого використання особистого ключа із будь-яких обставин, зокрема, втрата або пошкодження носія ключової інформації тощо);

- зміни відомостей, зазначених у кваліфікованому сертифікаті;

- виявлення помилок у реквізитах кваліфікованого сертифіката тощо.

Скасуванням електронного підпису вважається дострокове припинення його чинності, яке поновленню не підлягає.

Звертаємо увагу, що у випадку  зміни прізвища або ім’я по-батькові, фізичній особі необхідно невідкладно звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС за скасуванням кваліфікованого сертифіката та отримати нові кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.

Також нагадуємо, у разі зміни реєстраційних даних обов’язково необхідно звернутися до податкових органів та надати заяву за формою №5-ДР для внесення зміни до Єдиного реєстру та приведення даних у відповідність.