Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Перейменували вулицю: коли подавати 20-ОПП?

, опубліковано 21 жовтня 2019 о 10:48

Олександрівська ДПІ Покровсько – Добропільського управління ГУ ДПС у Донецькій області в черговий раз нагадує, що при перейменуванні вулиці та реєстрації змін своєї адреси слід подати повідомлення за формою 20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування.

Так, у разі внесення змін до правовстановлюючих документів (свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, договору міни, договору дарування тощо) у зв’язку з перейменуванням вулиць, на яких знаходиться об’єкт нерухомого майна, та внесення змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною назви чи перейменування вулиці, платник податків надає повідомлення за формою 20-ОПП протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до цього реєстру.

         Звертаємо увагу, що вищезазначене повідомлення  можна відправити в електронному вигляді  за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника», який доступний за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua

        Додатково повідомляємо, що за неподання або несвоєчасне подання, подання з помилками чи не в повному обсязі форми 20-ОПП настає відповідальність, передбачена Податковим Кодексом України у вигляді штрафу.