Одним із основних напрямків в діяльності Маріупольського управління Головного управління ДПС у Донецькій області залишається забезпечення ефективної організації роботи Центрів обслуговування платників (ЦОП) з надання адміністративних та сервісних послуг, підвищення рівня добровільного виконання платниками своїх зобов’язань. А ключовим показником успішності сервісної служби – є задоволеність платників від отриманих послуг.
У роботі Центрів обслуговування платників особлива увага приділяється підвищенню якості обслуговування відвідувачів центрів і створенню комфортних умов для платників.
Так, для суб’єктів звернень – громадян та представників бізнесу в Маріуполі функціонує 3 центри обслуговування платників (ЦОП), які підпорядковують п’ять ДПІ: Центрального, Приморського, Кальміуського, Лівобережного районів Маріуполя та міста Донецька.
Фахівцями центрів обслуговування платників у січні-вересні 2019 року надано понад 40 тис. адміністративних послуг, що на 2,9% або 820 послуг більше, ніж в аналогічному періоді 2018 року, у т.ч.:
- найбільш популярною є послуга з видачі картки платників податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з ДРФО – видано 18264 довідки,
- видача відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – видано 6795 відомостей;
- надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 2959 витягів;
- реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 2514 книги;
- реєстрації платника єдиного податку – 2063 платників;
- реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 2054 книги;
- видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи – 1571 довідки;
- реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи-підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність – 1256 книги;
- реєстрація розрахункових книжок – 838 книжки та ін.
Відмовлено в наданні 239 адміністративної послуги, (що складає 0,6% від загальної кількості звернень щодо адміністративних послуг), оскільки суб’єктами звернень не були дотримані умови порядку для отримання адміністративних послуг.
Додатково, Маріупольське управління Головного управління ДПС у Донецькій області нагадує, що кожний платник податків за наданням роз’яснення податкового законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС може звернутися до Центрів обслуговування платників (далі – ЦОП), які розміщені за наступними адресами:
-ЦОП Центральної ДПІ, Приморської ДПІ та Північної ДПІ Маріупольського управління ГУ ДПС у Донецькій області, м. Маріуполь, вул. Куїнджі, буд. 93, телефони (0629)543405, (0629)470175;
- ЦОП Кальміуської ДПІ Маріупольського управління ГУ ДПС у Донецькій області,
м. Маріуполь, пр. Металургів, буд. 193, телефони (0629)383253, (0629)383488;
- ЦОП Лівобережної ДПІ Маріупольського управління ГУ ДПС у Донецькій області,
м. Маріуполь вул.130-ї Таганрозької дивізії, 114, телефон (0629) 243009.
Режим роботи центрів з понеділка по четвер з 09.00 години до 18.00 години, у п’ятницю з 09.00 до 16.45 годин. Субота та неділя – вихідні дні.