Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

«Подання звітності в електронному вигляді» - тема телефонної лінії для платників міста Вугледар

, опубліковано 09 жовтня 2019 о 09:38

На запитання громадян, з якими вони звернулись на «гарячу» телефонну лінію у вересні, відповідала начальник Вугледарської державної податкової інспекції Мар’їнського управління Головного управління ДПС у Донецькій області Наталія Іваницька.

1)          Чи можливо скористатися «Електронним кабінетом платника податків» використовуючи електронний ключ «Приватбанку»? Як це зробити?

«Електронний кабінет платника» знаходиться за адресою cabinet.tax.gov.ua. Справа зверху обираємо пункт «Вхід». На сторінці обираємо Центр сертифікації ключів , в якому отримали електронний цифровий підпис (ЕЦП), а саме АЦСК ПАТ КБ «Приватбанк». Далі вказуємо розміщення особистого ключа (з’ємний носій, папка на комп’ютері). Натискаємо кнопку «Зчитати» та «Увійти». Зверху зліва з’являться реквізити користувача (прізвище та ідентифікаційний номер) та будуть відображені основні можливості Кабінету. Переглядаємо налаштування Кабінету при першому вході та зберігаємо їх.

2)          Як платнику податків отримати в електронному вигляді довідку про відсутність заборгованості з платежів через  електронний кабінет?

Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та «Про електронні довірчі послуги». За наявності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, платнику готується лист з вмотивованою відмовою щодо надання довідки. Вхід до приватної частини електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням електронного підпису.

3)          Яким чином здійснюється підписання податкової звітності у разі подання її в електронному вигляді , якщо посада головного бухгалтера вакантна?

Відповідно д п.п.48.5.1. п.48.5 ст.48 Податкового кодексу України податкова декларація повинна бути підписана керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до контролюючого органу. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової звітності безпосередньо керівником така податкова декларація підписується керівником. Отже підписання податкових декларацій посадовими особами платника податків – юридичної особи проводиться в залежності від форми організації бухгалтерського обліку на підприємстві. У разі створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером – податкова звітність має бути підписана керівником та головним бухгалтером. Відомості про головного бухгалтера або особу, яка виконує обов’язки головного бухгалтера, платник податків має подати контролюючому органу у 10-денний строк з дня призначення.

4)          Чи може фізична особа-підприємець, яка отримала посилені сертифікати відкритих ключів для подання звітності в електронному вигляді, скористатись цими ключами для подання звітності як фізична особа?

Ідентифікація фізичної особи стосується конкретно визначеної особи (прізвище, ім’я та по батькові; дата народження; серія і номер паспорта). Тому фізична особа-підприємець, яка отримала посилені сертифікати відкритих ключів, може скористатись цими ключами для подання звітності в електронному вигляді, зокрема податкової декларації про майновий стан і доходи, як фізична особа.

5)          Чи мають громадяни змогу в Електронному кабінеті платника отримати довідку про суми виплачених доходів і утриманих податків? 

Доступ до Е-кабінету для громадян мають після проходження електронної ідентифікації фізичні особи та посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій. Е-кабінет для громадян надає такі можливості:  доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно); доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме  майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;  подання декларації про майновий стан  і доходи; отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши одну з платіжних систем.

6)          Не вдається зайти в приватну частину електронного кабінету за допомогою ключів АЦСК КБ «Приватбанку». Пише, що не маю права підпису. Як вирішити це питання?

Ключі, видані АЦСК КБ «Приватбанк» (файли типу .jks) можуть містити в одному файлі два ключі – ключ посадової особи та ключ печатки. По замовчуванню часто першим обирається ключ печатки, яким неможливо здійснити вхід в приватну частину електронного кабінету. Щоб виправити ситуацію, при вході в приватну частину у вікні логіну в полі спробуйте обрати другий з випадаючого списку ключ.

7)          Яким чином приєднатись до договору про визнання електронних документів?

Приєднатись до договору про визнання електронних документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів за формою j1392001 для юридичних осіб та f1392001 для фізичних осіб.