Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Чи може ФО – платник податків отримати відомості з ДРФО (Державного реєстру фізичних осіб – платників податків) про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді?

, опубліковано 01 жовтня 2019 о 11:22

Краматорське управління ГУ ДПС у Донецькій області інформує - Підпунктами 70.3.3, 70.3.4 п.70.3 ст.70 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями передбачено, що до інформаційної бази Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) включаються такі дані про фізичних осіб, зокрема сума нарахованих та/або отриманих доходів та сума нарахованих та/або сплачених податків.

Порядок отримання відомостей з Державного реєстру визначено розд.X Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822 (далі – Положення). Відомості з Державного реєстру є документом, який безоплатно надається контролюючим органом за зверненням фізичної особи – платника податків (його представника) щодо отримання відомостей про себе з Державного реєстру та свідчить про наявність або відсутність відомостей про таку особу в Державному реєстрі (п.2 розд.X Положення).

Водночас п.4 розд.ІІІ Положення передбачено, що документи, надіслані, зокрема, для отримання відомостей з Державного реєстру засобами електронного зв’язку, оформлюються згідно з вимогами законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу. Правила, порядок та строки розгляду контролюючими органами документів, поданих засобами електронного зв’язку, є такими самими, як і для документів, поданих у паперовому вигляді.

Фізична особа – платник податків може подати заяву щодо отримання відомостей з Державного реєстру про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків за формою № 10ДР в електронному вигляді, обравши за допомогою меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету та «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» «Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді» (далі – Запит) виключно для отримання інформації про себе. Відомості з Державного реєстру про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків(відповідь на Запит в електронному вигляді) містять інформацію, зокрема, про суму виплаченого доходу, суму перерахованого податку, а також про дати прийняття/звільнення з роботи відповідно до податкових розрахунків за формою №1ДФ, які подаються податковими агентами до контролюючих органів. Роздрукований електронний примірник документа в паперовому вигляді не вважається оригіналом.