Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян в органах ДФС Донецької області у червні у 2017 року

, опубліковано 12 липня 2017 о 10:38

До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-червні 2017 року надійшло 242 письмових звернення громадян, що на 24 звернення або 11% більше, ніж за відповідний період 2016 року.

З початку року розглянуто 220 письмових звернень, за їх результатами: на 187 звернень надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 9 звернень, направлено на розгляд за належністю до інших органів – 7, повернуто авторам -7 звернень, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», відмовлено в задоволенні – 1 звернення, не підлягало розгляду 9 звернень.

Зокрема, у червні 2017 року надійшло 24 письмових звернення громадян (22 заяви, 2 скарги), що на 7,7% менше, ніж за відповідний період 2016 року.

Основні питання, які порушено у письмових зверненнях у червні 2017 року – проведення контрольно-перевірочної роботи (6 звернень), адміністрування загальнодержавних податків і зборів та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (по 4 звернення), реєстрація та облік платників (2 звернення), інформування про ухилення від сплати податків (1 звернення).

Протягом січня-червня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 33 прийоми громадян, у тому числі 16 виїзних (48,5% від їх загальної кількості).

У червні п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області проведено 4 прийоми громадян, на яких порушувались питання щодо адміністрування та сплати загальнодержавних податків (3 звернення), місцевих податків (1 звернення).