Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян в органах ДФС Донецької області у березні у 2017 року

, опубліковано 11 квітня 2017 о 14:43

До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-березні 2017 року надійшло 125 письмових звернень громадян, що на 50 звернень або 66,7% більше, ніж за відповідний період 2016 року.

З початку року розглянуто 100 письмових звернень, за їх результатами: на 90 звернень надано відповідні роз`яснення, направлено на розгляд за належністю до інших органів 4 звернення, повернуто авторам 3 звернення, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», не підлягало розгляду 3 звернення.

Зокрема, у березні 2017 року надійшло 26 письмових звернень громадян (24 заяви, 2 скарги), що на 7 звернень або 36,8% більше, ніж за відповідний період 2016 року. У звітному місяці надійшло 1 неодноразове звернення,  дублетних та повторних звернень не надходило.

Основні питання, які порушено у письмових зверненнях березня 2017 року, – проведення контрольно-перевірочної роботи (7 звернень), адміністрування загальнодержавних податків (5 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (4 звернення), адміністрування місцевих податків,  реєстрація та облік платників, відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків (по 2 звернення). 

Протягом січня-березня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 24 прийомів громадян, у тому числі 14 виїзних (58,3% від їх загальної кількості).

Кількість проведених прийомів громадян дорівнює показнику аналогічного періоду минулого року. За результатами розгляду усних звернень громадян на 24 надано роз’яснення.

Протягом березня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області проведено 11 прийомів громадян, у тому числі 5 виїзних. На особистих прийомах громадян порушувались питання щодо адміністрування та сплати загальнодержавних податків (9 звернень), пільги щодо сплати податків та зборів, проведення контрольно-перевірочної роботи (по 1 зверненню).