Протягом одинадцяти місяців 2016 року до Донецької митниці ДФС надійшло 13 письмових звернень від громадян: 12 заяв та 1 скарга, пропозицій та колективних звернень не надходило.
У зверненнях громадяни просили: надати довідки про сплачені аліменти для малолітньої дитини, «про підтвердження трудового стажу і заробітної плати» для пенсійного фонду, перераховувати аліменти на рахунок іншої банківської установи; цікавились наявністю в митниці технічної можливості проведення сканування людини; надати роз’яснення щодо здійснення прикордонного контролю і перевезення грошових коштів з тимчасово окупованої території через «лінію розмежування»; припинення митного режиму «транзит», внаслідок втрати транспортного засобу (зі слів заявника) на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження; сприяти отриманню особистих речей з автотранспортного засобу, у відношенні якого складено протокол про порушення митних правил (транспортний засіб вилучено); прийняти до виконання копії постанов судових інстанцій. Також надійшло звернення щодо надання інформації (у разі її наявності) про долю особистого майна, вилученого під час проведення обшуку.
На всі звернення вчасно надано обґрунтовані, вичерпні відповідно згідно чинного законодавства.
Також, за звітний період надійшло одне звернення, яке відповідно до ч.1 ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» було визнано анонімним.
У звітному періоді надійшла одна скарга, у який заявник звернувся з вимогою притягнути до відповідальності посадових осіб митниці за неправомірне, на його думку, звільнення з митниці. За результатами розгляду скарги фактів вини посадових осіб Донецької митниці ДФС не виявлено. Скарга всебічно розглянута по суті, заявнику надано вичерпну відповіді у термін встановлений законодавством.
Порівняно із відповідним періодом минулого року кількість скарг зменшилось на 42% (3 скарги -2015 рік, що складало 50%, 1 скарга -2016 рік, що складає 8% від загальної кількості звернень).
З початку року керівним складом Донецької митниці ДФС здійснено три особисті прийоми за зверненням громадян. Заявники цікавилися можливістю працевлаштування до Донецької митниці ДФС, технічною можливістю проведення особистого сканування та незгоди з діями посадових осіб митниці з приводу складання протоколу про порушення митних правил.
Упродовж прийомів заявникам надано вичерпні роз’яснення на поставлені питання.
Із скаргами та пропозиціями громадяни на особистий прийом не звертались. Колективних звернень не надходило. Звернень від громадян, що відносяться до категорій, які потребують соціального захисту не було.