До Головного управління ДФС у Донецькій області і підпорядкованих ДПІ станом на 1 вересня 2016 року надійшло 320 письмових звернень громадян, що на 89 звернень або 38,5% більше, ніж за відповідний період 2015 року.
Зокрема, у серпні 2016 року надійшло 40 письмових звернень громадян (36 заяв, 4 скарги), що на 11 звернень більше відповідного показника аналогічного періоду минулого року. У звітному місяці надійшло 1 дублетне звернення, повторних та неодноразових звернень не надходило.
Основні питання, які порушено у письмових зверненнях серпня 2016 року – інформування про ухилення від сплати податків (14 звернень), проведення контрольно-перевірочної роботи (5 звернень), адміністрування загальнодержавних податків і сплати єдиного соціального внеску (по 3 звернення), щодо виконання судових рішень (1 звернення) та інші.
З початку року розглянуто 299 письмових звернень, за їх результатами: на 247 звернень надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно (на користь платників податків) 18 звернень, не підлягало розгляду 12 звернень, повернуто авторам 11 звернень, направлено на розгляд за належністю до інших органів 7 звернень, на 4 звернення заявникам відмовлено у задоволенні їх вимог.
Протягом січня-серпня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і підпорядкованих ДПІ проведено 48 прийомів громадян, у тому числі 17 виїзних. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість усних прийомів зменшилась у 3,1 рази. За результатами розгляду усних звернень громадян на 45 надано роз’яснення, 3 – вирішено позитивно.
Протягом серпня 2016 року посадовими особами ГУ ДФС у Донецькій області і ДПІ області проведено 5 особистих прийомів громадян. На особистих прийомах у звітному місяці порушувались питання щодо адміністрування акцизного податку і податку на додану вартість, ухилення від сплати податків, сплати єдиного соціального внеску, а також умов, організації та охорони праці.