Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У січні-вересні п.р. кількість письмових звернень громадян зменшилась, а усних прийомів – збільшилась

, опубліковано 22 жовтня 2013 о 11:05

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення економічної стабільності в державі. Головне управління Міндоходів у Донецькій області приділяє особливу увагу даному напрямку роботи.

 Протягом січня-вересня 2013 р. до органів Міндоходів Донецької області надійшло 1310 письмових звернень громадян. Це на 17,4% менше, ніж за аналогічний період минулого року.У складі письмових звернень – 1288 заяв та 22 скарги. У порівнянні з минулим роком кількість скарг зменшилась на 11.

У вересні отримано 148 звернень (торік – 166 звернень). Зокрема, найбільш актуальними були питання щодо ухилення від оподаткування (42 звернення), контрольно-перевірочної роботи (26 звернень), оподаткування доходів від підприємницької діяльності за загальною та спрощеною системами оподаткування (15), податку на доходи фізичних осіб (13), видачі та відмови від номерів облікових карток фізичних осіб (5) тощо.

У січні-вересні п.р. до органів Міндоходів Донецької області надійшло 201 звернення (становить понад 15,3% від їх загальної кількості, тобто кожне шосте), в яких порушувались питання виплати заробітної плати в «конвертах», не укладення трудових угод з найманими працівниками тощо. За результатами розгляду 58 звернень факти підтвердились, вжито заходів з оформлення працівників та сплати податків і зборів до бюджету. За матеріалами 30 звернень заплановано проведення перевірок, 9 звернень (за проханням заявників) залишено без розгляду, матеріали 16 звернень направлено за належністю для вжиття заходів до інших органів державної влади. Викладені відомості в 72 зверненнях не знайшли свого підтвердження. Неможливо перевірити факти, викладені в 3-х зверненнях, оскільки в двох випадках ліквідовано державну реєстрацію підприємства-роботодавця, в третьому – юридична особа не знаходиться за вказаною у зверненні адресою. Крім того, на виконанні знаходяться 13 звернень, оскільки не настав термін їх виконання.

За січень-вересень 2013 року надійшло 63 колективних звернення від 564 громадянина (це на 1 звернення менше, ніж торік), з них у вересні – 8 колективних звернень від 71 громадянина, які інформували про ухилення від оподаткування, порушували питання контрольно-перевірочної роботи тощо.

Результат розгляду звернень у вересні свідчить, що на 126 звернень надано відповідні роз`яснення, 26 – вирішено позитивно, 4 – направлено на розгляд за належністю до інших органів, по 4  зверненнях заявникам відмовлено в задоволенні їх вимог, 3 – направлено на розгляд до правоохоронних органів. Крім того, 1 звернення не підлягало розгляду згідно з вимогами статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян». Фактів ненадання відповідей на звернення не зафіксовано, відповіді надані без порушення терміну.

З початку року посадовими особами органів Міндоходів області проведено 911 прийомів громадян, у тому числі на виїзних особистих прийомах прийнято 355 громадян (39%). Слід відмітити, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість усних прийомів збільшилась на 3,8%. У вересні проведено 67 особистих прийомів, з них 24 – виїзних.

Найбільше на особистих прийомах громадян у вересні п.р. цікавили питання щодо працевлаштування до органів Міндоходів (18 звернень), податку на доходи фізичних осіб (14 звернень), місцевих податків (6), плати за землю (5), подання податкової звітності (3) тощо.

За результатами розгляду усних звернень, що надійшли у вересні, посадовими особами органів Міндоходів області надано 45 роз’яснень, 20 – вирішено позитивно, 2 – відмовлено у задоволенні.

 Підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян за  січень-вересень п.р. свідчать про те, що працівники органів Міндоходів області прагнуть створити комфортні умови для платників, а ретельний аналіз та узагальнення даних щодо розгляду звернень громадян дають можливість виявлення причин, що їх породжують, а також сприяють своєчасному реагуванню на найбільш гострі проблеми, з якими звертаються громадяни до територіальних органів Міндоходів області з надією на допомогу.

Управління обслуговування платників податків

ГУ Міндоходів у Донецькій області