Попередній запис громадян на особистий прийом до керівництва Головного управління ДПС у Донецькій області та керівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Донецькій області здійснюється з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 12:30 та з 13:00 до 16:15 у телефонному режимі за номером: (050) 863-61-70.
Запис на черговий прийом до керівництва Головного управління ДПС у Донецькій області припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів Головного управління ДПС у Донецькій області - за п'ять робочих днів до дати особистого прийому.
Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом.
Направити звернення до Головного управління ДПС у Донецькій області громадяни можуть такими способами:
1) надіслати звернення поштою – поштова адреса: Львівська пл., буд. 8, м. Київ, 04053;
2) надіслати електронне звернення* з використанням мережі Інтернет на скриньку dn.zvernennya@tax.gov.ua, для цього необхідно:
- надіслати скановану копію або фотокопію звернення з власноручним підписом;
- або надіслати звернення, підписане електронним цифровим підписом;
3) надіслати електронне звернення через Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/).
3) передати звернення особисто або через уповноважену особу до будь-якого з центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у Донецькій області.
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
наказ
від 06.12. 2024 р. Київ № 368
Про затвердження графіків особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів Головного управління ДПС у Донецькій області
Відповідно до статті 40 Конституції України, статті 22 Закону України «Про звернення громадян» та підпункту 47 пункту 4 Положення про Головне управління ДПС у Донецькій області, затвердженого наказом Державної податкової служби України від 12 листопада 2020 року № 643 (зі змінами), та у зв’язку із кадровими змінами
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДПС у Донецькій області та Графік особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів Головного управління ДПС у Донецькій області (далі – графіки), що додаються.
2. Керівникам структурних підрозділів Головного управління ДПС у Донецькій області ( далі – ГУ ДПС) забезпечити виконання графіку.
3. Управлінню організації роботи (Слюсар Олександр) забезпечувати вжиття необхідних заходів, передбачених нормативно-правовими документами з організації особистого прийому громадян, відповідно до затверджених графіків.
4. Відділу інформаційної взаємодії (Швачка Вікторія) забезпечити оприлюднення цього наказу на субсайті Головного управління ДПС у Донецькій області вебпорталу Державної податкової служби України.
Термін – до 10.12.2024.
5. Визнати таким, що втратили чинність, накази ГУ ДПС від 03.11.2023 № 255 «Про затвердження графіків особистого прийому громадян керівництвом ГУ ДПС та посадовими особами структурних підрозділів ГУ ДПС», від 14.06.2024 № 179 «Про внесення змін до наказу Головного управління ДПС у Донецькій області від 03.11.2023 № 255».
6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В. о. начальника Олександр ГОЛОВІН
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління
ДПС у Донецькій області
06.12.2024 № 368
ГРАФІК особистого прийому громадян керівництвом
Головного управління ДПС у Донецькій області
№ з/п | Посада, прізвище, ім’я, по батькові | Дні тижня | Години прийому |
1 | В. о. начальника Головін Олександр Геннадійович | Перший вівторок місяця | з 0900 до 1200 |
2 | В. о. начальника Головін Олександр Геннадійович | Четвертий понеділок місяця | з 1400 до 1600 |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління
ДПС у Донецькій області
06.12.2024 № 368
ГРАФІК особистого прийому громадян керівництвом
Головного управління ДПС у Донецькій області
№ з/п | Назва структурного підрозділу | Дні тижня | Години прийому |
1 | Управління організації роботи | Перший понеділок місяця | з 0900 до 1200 |
2 | Управління оподаткування юридичних осіб | Другий понеділок місяця | з 1300 до 1600 |
3 | Управління правового забезпечення | Третій понеділок місяця | з 0900 до 1200 |
4 | Управління податкового аудиту | Четвертий понеділок місяця | з 1300 до 1600 |
5 | Відділ запобігання фінансовим операціям, пов’язаним з легалізацією доходів, одержаних злочинним шляхом | Перший вівторок місяця | з 0900 до 1200 |
6 | Управління контролю за підакцизними товарами | Другий вівторок місяця | з 1300 до 1600 |
7 | Управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку | Третій вівторок місяця | з 0900 до 1200 |
8 | Управління персоналу | Четвертий вівторок місяця | з 0900 до 1200 |
9 | Управління податкових сервісів | Перша середа місяця | з 0900 до 1200 |
10 | Управління по роботі з податковим боргом | Друга середа місяця | з 0900 до 1200 |
11 | Сектор з питань запобігання та виявлення корупції | Третя середа місяця | з 0900 до 1200 |
12 | Сектор охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації | Четверта середа місяця | з 1300 до 1600 |
13 | Управління інфраструктури та господарського забезпечення | Перший четвер місяця | з 0900 до 1200 |
14 | Управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків | Другий четвер місяця | з 0900 до 1200 |
15 | Управління економічного аналізу | Третій четвер місяця | з 1300 до 1600 |
16 | Управління інформаційних технологій | Четвертий четвер місяця | з 1300 до 1600 |
17 | Сектор реєстрації користувачів | Перша п’ятниця місяця | з 1300 до 1600 |
18 | Відділ трансфертного ціноутворення | Друга п’ятниця місяця | з 0900 до 1200 |
19 | Управління оподаткування фізичних осіб | Третя п’ятниця місяця | з 1300 до 1600 |
20 | Відділ інформаційної взаємодії | Четверта п’ятниця місяця | з 0900 до 1200 |
21 | Краматорська державна податкова інспекція | Третій четвер місяця | з 1300 до 1600 |
22 | Покровська державна податкова інспекція | Другий четвер місяця | з 0900до 1200 |
23 | Волноваська державна податкова інспекція | Друга п’ятниця місяця | з 1300 до 1600 |