Протягом травня 2020 року до Головного управління ДПС у Донецькій області (далі – ГУ ДПС) надійшло 13 запитів на отримання публічної інформації, що на 3 запити більше, ніж у квітні поточного року.
В розрізі категорій запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 8 запитів, у тому числі два запити перенаправлено за належністю органами виконавчої влади. Від юридичних осіб надійшло на розгляд до ГУ ДПС 5 запитів, у тому числі органами виконавчої влади перенаправлено за належністю три запити.
За результатами розгляду задоволено 9 запитів на отримання публічної інформації, відмовлено в задоволенні 4 запитів з підстав, визначених у статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Запитувачі звертались з проханням надати інформацію щодо сплачених до бюджету податків, у тому числі за користування земельною ділянкою, системи оподаткування та суми нарахованих штрафних санкцій фізичній особі-підприємцю, розмірів надходжень податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами до бюджетів міст обласного значення. Також запитувачів цікавила інформація щодо надання копій документів, у тому числі копій плану-графіку перевірок, пояснення фізичної особи згідно з вимогами Закону України «Про очищення влади», податкової декларації про майновий стан і доходи за 2019 рік фізичної особи.
Управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Донецькій області нагадує, що в залежності від вибору запитувача, запит на отримання публічної інформації може бути подано згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку на поштову адресу: 87515, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59 з приміткою на конверті «Публічна інформація», на електронну адресу dn.publicinfo@tax.gov.ua, через режим «Листування» сервісу «Електронний кабінет» з використанням кваліфікованого електронного підпису, а також в усній формі за телефоном (0629) 47-00-37; факсом: (0629) 52-84-12.