Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

За період з 29.08.2019 по 30.11.2019 до Головного управління ДПС у Донецькій області надійшло на розгляд 32 запити на публічну інформацію

, опубліковано 13 грудня 2019 о 09:26

За період з 29.08.2019 по 30.11.2019 до Головного управління ДПС у Донецькій області (далі – ГУ ДПС) надійшло 32 запити на отримання публічної інформації.

В розрізі категорій запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб (17 запитів). Юридичні особи направили на розгляд до ГУ ДПС 14 запитів, у тому числі відповідно до статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» як розпоряднику інформації через органи виконавчої влади надіслано 6 запитів юридичних осіб. Від об'єднання громадян надійшов один запит.

За результатами розгляду задоволено 26 запитів на отримання публічної інформації, відмовлено в задоволенні 5 запитів у зв’язку з тим, що запитувана інформація належала до категорії інформації з обмеженим доступом, направлено до іншого розпорядника інформації один запит.

Запитувачі звертались з проханням надати інформацію щодо підстав анулювання свідоцтва платника податку на додану вартість, дати вручення вимоги про сплату боргу, сум податкового боргу, сплати платежів до Державного бюджету України та місцевих бюджетів у Донецькій області за 2018 рік. Також запитувачів цікавила інформація щодо ПІБ керівників/виконувачів обов’язків керівників, перших заступників, заступників/ виконувачів обов’язків заступників ГУ ДПС, керівників управлінь та їх заступників.

Управління обслуговування платників Головного управління ДПС у Донецькій області нагадує, що запит на отримання публічної інформації може бути подано в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку на поштову адресу (87515, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд.59 з приміткою на конверті «Публічна інформація»), на електронну адресу (dn.upr11.official@sfs.gov.ua з приміткою у темі електронного листа «Публічна інформація»); через сервіс «Електронний кабінет» у мережі Інтернет з використанням кваліфікованого електронного підпису, за телефоном: (0629) 47-00-37; факсом: (0629) 52-84-12.