У січні-березні 2017 року до органів Головного управління ДФС у Донецькій області та територіальних органів надійшов 61 запит на отримання публічної інформації, що у 1,2 рази меньше відповідного показника аналогічного періоду минулого року.
Зокрема, у березні п.р. до органів Головного управління ДФС у Донецькій області надійшло 25 запитів на отримання публічної інформації.
У розрізі категорій запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 16, від юридичних осіб – 7 запитів, по одному запиту надійшло від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації та об'єднання громадян без статусу.
У березні п.р. запитувачі, зокрема, звертались з проханням надати інформацію щодо кількості центрів обслуговування платників, кількості наданих адміністративних послуг за 2015, 2016 роки, встановлення простою у роботі ДПІ у м. Харцизьку у зв’язку із проведенням антитерористичної операції на території Донецької області, кількості застрахованих осіб, кількості самозайнятих осіб платників податків та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за 2014-2015 роки по Донецькій області. Також запитувачі цікавились інформацією щодо кількості юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП), які здійснюють діяльність з продажу лікарських засобів, кількості ФОП, які перебували на обліку в містах області станом на 01.01.2015, 01.01.2016, 01.01.2017, кількості поданих ними річних декларацій за 2014 - 2016 роки, обсягу сплачених ними податків протягом вказаного періоду та ін.
За результатами розгляду у березні п.р. задоволено 17 запитів на інформацію, відмовлено в наданні інформації на 8 запитів у зв’язку з тим, що запитувана інформація стосувалась третіх осіб, або запити не відповідали визначенню публічної інформації та стосувались надання роз’яснення або податкової консультації.