З метою забезпечення прозорості та відкритості діяльності органів Міністерства доходів і зборів Донеччини, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» у січні-грудні 2013 року до органів Міндоходів у Донецькій області надійшло 672 запита на отримання публічної інформації (у грудні 2013 року – 43), що на 22 запита менше, ніж за той же період 2012 року.
Найбільш зацікавленими в отриманні публічної інформації залишаються фізичні особи: від них надійшло 474 запита. Від юридичних осіб надійшло 168 запитів, від органів виконавчої влади як до розпорядників інформації – 15 запитів. Незначну частку складають запити від представників засобів масової інформації (8 запитів) та об’єднання громадян (7 запитів).
Аналіз тематики запитів на публічну інформацію, які надішли в грудні 2013 року, свідчить, що ініціатори запитів звертались з проханням надати інформацію про місця розташування органів Міндоходів області та контактні телефони приймалень, графік особистого прийому громадян керівництвом, наявність вакансій. Крім того, популярними були запити щодо надання інформації про розрахункові рахунки для сплати ЄСВ, про фінансові звіти комунальних підприємств міста, розпорядок роботи центрів обслуговування платників податків.
Всі запити розглянуто своєчасно. Інформацію надано на 584 запита (87%), іншим розпорядникам інформації направлено 7 запитів. Відмовлено в наданні інформації на 81 запит у зв’язку з тим, що у переважній більшості вони не відповідали визначенню публічної інформації та стосувались податкової консультації, або запитувана інформація стосувалась третіх осіб.
За 2013 рік скарги на рішення, дії чи бездіяльність працівників органів Міндоходів Донецької області з розгляду запитів на публічну інформацію не надходили.
Управління обслуговування платників податків
ГУ Міндоходів у Донецькій області