Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У січні – лютому 2025 року на розгляд до Головного управління ДПС у Донецькій області надійшло 83 звернення громадян

, опубліковано 20 березня 2025 о 11:38

Звернення громадян – ключовий елемент податкової системи України, що відіграє важливу роль у взаємодії усіх учасників бюджетного процесу. Таким чином, активна участь громадян стає важливим фактором ефективного фінансового управління та підтримки національного статку. 

З початку введення воєнного стану працюють гарячі лінії Головного управління ДПС у Донецькій області і податківці щоденно надають роз'яснення з самих різних питань – це і уточнення реквізитів для сплати платежів, і питання реєстрації та обліку РРО/ПРРО, і нюанси оподаткування місцевих або загальних податків, тощо.

Так, за січень – лютий 2025 року до Головного управління ДПС у Донецькій області надійшло 83 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян». 

За надходженнями 32 звернення надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 45 звернень – засобами електронного зв'язку, через мережу «Інтернет», 6 звернення – від інших органів, установ, організацій.

Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 83 (100відс).

Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області за ознакою надходження поділяються на первинні – 77 (92,8 відс.), дублетні – 3 (3,6 відс.), неодноразові – 3 (3,6 відс.).

Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях – питання фінансової, податкової, митної політики – 59 звернення (71 відс.).

За тематикою питань найбільша кількість звернень стосується загальнодержавних та місцевих податків (29 звернень), проведення контрольно-перевірочних заходів (6 звернень), реєстрації та обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (21 звернення), інформування про ухилення від сплати податків (1 звернення), з єдиного соціального внеску (1 звернення), відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків (1 звернення).

Всі звернення вчасно розглянуті та заявникам надані змістовні відповіді.

За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 15 звернень (18,1 відс.), дано роз’яснення на 60 звернень (72,3 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 7 звернень (8,4 відс.), 1 звернення (1,2 відс.) знаходиться на виконанні (термін виконання по них не настав). 

Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівником ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. 

Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. 

Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua  та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.