Шановні громадяни та платники податків!
Враховуючи вимоги безпеки та умови роботи у період дії воєнного стану в Україні, Головне управління ДПС у Донецькій області звертає вашу увагу на те, що листування та обмін інформацією з органами державної влади, іншими юридичними та фізичними особами, платниками податків та суб’єктами господарювання, організаціями іноземних держав тощо, здійснюється засобами електронної пошти на електронну поштову скриньку dn.official@tax.gov.ua (крім звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації).
Почтова скринька для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді до Головного управління ДПС у Донецькій області: dn.zvernennya@tax.gov.ua
Заяви надаються у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання.
Запит на отримання публічної інформації, відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» може бути поданий на електронну поштову скриньку: dn.publicinfo@tax.gov.ua (з приміткою у темі електронного листа «Публічна інформація»)
Надання інформації щодо реєстрації вхідної кореспонденції за запитами на отримання публічної інформації та зверненнями громадян здійснюється у робочі дні (на період дії воєнного стану режим роботи з понеділка по п’ятницю з 8 год. 30 хв. до 12 год. 30 хв. та з 13 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.) за телефоном: (050) 863-31-70.
Також інформуємо, що листування на паперових носіях на адресу Головного управління ДПС у Донецькій області ви маєте змогу здійснювати на поштову адресу: Львівська пл., 8, м.Київ, 04053.
На період дії воєнного стану режим роботи з понеділка по п’ятницю:
з 08 год 30 хв до 12 год 30 хв та з 13 год 00 хв до 17 год 00 хв