Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податкова служба Донеччини надає інформаційну підтримку своїм платникам

, опубліковано 10 березня 2025 о 11:27

Основним пріоритетом служби є підтримка зворотного зв’язку з платниками податків, запровадження постійного діалогу з бізнесом та оперативне надання потрібної та перевіреної інформації.

Для інформаційної підтримки платників з питань сплати податків з початку введення воєнного стану працюють «гарячі лінії» Головного управління ДПС у Донецькій області, за допомогою яких щоденно надаються роз'яснення з питань сплати платежів, повернення помилково сплачених коштів, реєстрації та обліку РРО/ПРРО, питання блокування податкових накладних, тощо. 

Днями відбулися сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Покровській та Волноваській державних податкових інспекціях. 

Під час «гарячих ліній» розглядались актуальні питання новацій податкового законодавства, оподаткування платників на спрощеній системі, надання максимальної кількості електронних сервісів у різних форматах, зручних для платників, в умовах дії воєнного стану.

З платниками податків спілкувався начальник Волноваської ДПІ Геннадій Охрименко. Платників цікавило питання подання декларації та сплати єдиного податку для платників третьої групи (крім електронних резидентів).

Керівник ДПІ надав роз’яснення, що платники єдиного податку третьої групи (крім електронних резидентів) подають декларацію щоквартально, протягом 40 календарних днів після закінчення кварталу. Якщо останній день подання припадає на вихідний або святковий день, строк переноситься на перший операційний день. Сплатити єдиний податок потрібно протягом 10 календарних днів після граничного строку подання декларації. Якщо граничний строк сплати припадає на вихідний або свято, останній день сплати переноситься на перший операційний день. Податок сплачується за місцем податкової адреси платника. 

На запитання платників податків м. Добропілля відповідала фахівець Добропільського відділу обслуговування платників Покровської ДПІ, яка нагадала, що ФОП на спрощеній системі оподаткування в рамках календарного року може змінити групу платника єдиного податку. Кількість переходів необмежена. Також можна переходити не тільки у старші групи, але і в молодші, при дотриманні усіх вимог для обраної групи, у тому числі ліміту отриманого доходу.

Заяву можна подати в електронному вигляді або роздрукувати та подати до податкової у паперовому вигляді.

У ході діалогу податківці звернули увагу платників податків на актуальний сучасний сервіс Електронний кабінет, який дозволяє взаємодіяти з податковою службою дистанційно, без особистих візитів до служби, що під час щоденних повітряних тривог є дуже важливим. Електронний кабінет є безкоштовним сервісом, який працює цілодобово в режимі онлайн без встановлення додаткового програмного забезпечення на персональному комп’ютері або смарт-пристрої.

За допомогою Електронного кабінету громадяни можуть отримати низку послуг, зокрема замовити РНОКПП на дитину.

Крім того, фахівець зауважила, що за отриманням усних консультацій з надання адміністративних послуг та практичної допомоги щодо подачі декларації в електронному вигляді та з питань роботи по використанню електронних сервісів від ДПС платники можуть звернутись до фахівців Добропільського та Мирноград – Авдіївського Центру обслуговування платників за адресою: м. Добропілля, пров. Європейський, б.4.

Проінформувала, що запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Добропільському та Мирноград – Авдіївському Центрі обслуговування платників – Електронну чергу. Щоб здійснити попередній запис необхідно звернутись до Контакт – центру ДПС за тел.: 0-800-501-00-7

(підменю 6 - записатись в електронну чергу).

Податкова служба Донеччини продовжує надавати інформаційну підтримку платникам податків.