Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний кабінет платника – як модернізований електронний сервіс

, опубліковано 19 квітня 2024 о 14:01

Електронний кабінет платників податків створений для взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційно- комунікаційних технологій в режимі реального часу. Він надає платникам податків можливість реалізувати свої права та обов’язки у сфері оподаткування в режимі on-line. Про роботу та можливості модернізованого електронного сервісу  під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» з платниками податків спілкувалась заступник начальника Селидівської державної податкової інспекції Тетяна Черняк.

Інформуємо про найчастіші запитання платників податків з цього приводу.

 

Питання:  Як фізичній особі дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті?

Відповідь:  Фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про наявність або відсутність у них податкового боргу, використавши Електронний кабінет, зайти до якого можна за адресою: http:// cabinet. tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

Питання: Як платник податків може надіслати через Електронний кабінет заяву про відсутність можливості виконання платником податків податкового обов’язку разом із документами, що підтверджують таку неможливість, якщо розмір файлу у форматі pdf перевищує обмеження 5 МБ?

Відповідь: У випадку якщо загальний розмір файлу у форматі pdf перевищує обмеження у 5 МБ, заява про відсутність можливості виконання платником податків податкового обов’язку разом із документами, що підтверджують таку неможливість, можуть бути надіслані послідовно, в одному часовому проміжку, частинами, кожна з яких не повинна перевищувати встановлений обсяг (5МБ), із зазначенням реквізитів заяви, до якої подаються такі документи.

 

Питання: Який алгоритм дій для подання заяви  про бажання/ відмову отримувати документ через Електронний кабінет та за якими ідентифікаторами форми подаються такі заяви?

Відповідь: Для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет необхідно здійснити вхід до приватної частини  Електронного кабінету та скориставшись режимом «Ведення звітності» обрати, заповнити форму заяви (F/J1391602- Заява про бажання отримувати документ через Елетронний кабінет або F/J1391702 – зава про відмову отримувати документ через Електронний кабінет), підписати та відправити заяву до контролюючого органу.

 

Також проінформувала про функціональні можливості мобільного застосунку «Моя податкова» від ДПС, який доступний для кожного громадянина та може бути завантажений як на платформі Androidтак IQS.