В рамках функціонування комунікаційної податкової платформи начальник Краматорської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Донецькій області Анжеліка Зуякова вчергово прийняла участь в спільному онлайн - заході з Краматорською філією Донецького обласного центру зайнятості «Генеруй бізнес-ідею та розпочни свій бізнес».
Окрім традиційної розповіді про процедуру державної реєстрації підприємницької діяльності, існуючі системи оподаткування, справляння податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, оподаткування доходів від підприємницької діяльності єдиним податком, слухачам були надані практичні рекомендації з користування електронних сервісів ДІЯ, електронний кабінет платника, мобільний застосунок «Моя податкова», платформа «Пульс».
Доповідачка розповіла показники соціальних стандартів з 01.01.2026, визначені Законом України «Про Державний бюджет України на 2026 рік», які є основою для розрахунків оподаткування та єдиного соціального внеску: мінімальна заробітна плата – 8647 грн, прожитковий мінімум для працездатних осіб – 3209 грн.
Також податківиця нагадала, що за отриманням адміністративних послуг, усних консультацій та практичної допомоги з питань роботи електронних сервісів від ДПС платники податків можуть звернутися до фахівців Краматорської державної податкової інспекції за адресами:
- м. Краматорськ, бульв. Машинобудівників, буд. 22
телефони: (066) 841-45-80 та (066) 318-91-47;
- м. Слов’янськ, пл. Соборна, буд. 3
телефони: (06262) 2-31-89 та (095) 501-33-54
- сел. Олександрівка, площа Незалежності, буд.3
телефони: (06269)2-12-54 та (095) 058-04-89.
Волноваська державна податкова інспекція ГУ ДПС у Донецькій області спільно з Покровською філією Донецького обласного центру зайнятості провела онлайн-зустріч з платниками податків у форматі відеоконференції на платформі ZOOM. Темою заходу стали «Сучасні електронні сервіси ДПС України».
Під час зустрічі заступник начальника Маріупольсько–Донецького, Бахмутсько–Горлівсько–Кальміуського відділу обслуговування платників Волноваської ДПІ Андрій Манько ознайомив учасників із можливостями цифрової екосистеми ДПС. Зокрема, йшлося про роботу Електронного кабінету платника, Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР), електронних реєстрів, сервісів податкового контролю та інструментів подання звітності й заяв в електронному вигляді.
Лектор наголосив, що у 2025 році внаслідок змін у законодавстві значно розширено функціонал електронних сервісів, автоматизовано низку процедур та посилено електронну взаємодію між платниками податків і контролюючими органами. Окрему увагу приділили питанням автоматичної реєстрації податкових накладних, використанню електронних реєстрів, ризикоорієнтованим підходам податкового контролю, а також можливостям отримання довідок і податкової інформації онлайн.
Сучасні електронні сервіси ДПС України стали центральним елементом взаємодії між державою та платниками податків. Електронний кабінет, ЗІР, ЄРПН, автоматизовані процедури реєстрації, цифрові реєстри та нові алгоритми ризикоорієнтованої перевірки — усе це формує потужну цифрову платформу, що дозволяє бізнесу та громадянам працювати ефективно, швидко й без зайвої бюрократії.
Проведення таких заходів сприяє підвищенню податкової грамотності, розвитку цифрових навичок платників та формуванню зручної, прозорої і ефективної взаємодії між державою та бізнесом в умовах цифровізації публічних послуг.