Шановні платники! Фахівці Головного управління ДПС у Донецькій області продовжують допомагати суб’єктам господарювання і громадянам в режимі онлайн розібратися з особливостями оподаткування в сучасних умовах.
Зв’язок з платниками податків є важливим елементом ефективного функціонування будь-якої податкової системи. Це також дає можливість отримати зворотний зв’язок від платників, що дозволяє вчасно реагувати на проблеми, які виникають, та разом знаходити ефективні рішення.
Так, у вересні поточного року податківцями надано відповіді на 4955 звернень фізичних і юридичних осіб у телефонному режимі.
Вже з початку року надано відповідей на майже 45 тис. звернень фізичних та юридичних осіб у телефонному режимі та 21 звернення у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.
Найчастіше платники зверталися з питань повернення помилково сплачених коштів, уточнення реквізитів для сплати податків і зборів, податкової знижки, питання блокування податкових накладних, реєстрації та обліку РРО/ПРРО, тощо.
Нагадуємо, ознайомитися з контактами та телефонами «гарячих ліній» податкової служби Донеччини можна за наступним посиланням: https://dn.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/.
Незважаючи на складні умови воєнного стану, податковою службою Донеччини запроваджено постійний діалог з бізнесом для вирішення конкретних проблем платників податків, підвищення довіри платників до Служби.