Днями, під час чергового телефонного сеансу «гаряча лінія», фахівець Мирноградської ДПІ нагадала, в яких випадках та яким чином через Електронний кабінет надсилається заява про списання помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань до бюджетів і єдиного внеску до фондів загальнообов`язкового державного соціального та пенсійного страхування.
Зазначила, що абзацами п`ятим, сьомим і восьмим п.3 глави 1 розд.ІІ Порядку ведення податковими органами оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.01.2021 №5 (далі – Порядок № 5), передбачено, що в інформаційній системі інтегровані картки платника закриваються із встановленням дати закриття за умови, зокрема:
Після припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця на підставі судового рішення та/або після проведення державним реєстратором спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи, припинення юридичної особи за принципом мовчазної згоди помилково та/або надміру сплачені грошові зобов`язання та кошти єдиного внеску (у разі відсутності заяви платника податків про їх повернення) списуються до бюджетів та до фондів загальнообов`язкового державного соціального і пенсійного страхування за рішення керівника (заступника керівника або уповноваженої особи) податкового органу або, особи, яка виконує його обов`язки, з накладанням кваліфікованого електронного підпису (абзац дев`ятнадцятий п.3 глави 1 розд. ІІ Порядку №5).
На офіційному вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність/ Платникам податків про електронну звітність/ Інформаційно-аналітичне забезпечення/ Реєстр електронних форм податкових документів/ Реєстр електронних форм податкових документів (перелік сервісних запитів) для юридичних осіб, Реєстр електронних форм податкових документів (перелік сервісних запитів) для фізичних осіб розміщено заяву про списання помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань до бюджетів та єдиного внеску до фондів загальнообов`язкового державного соціального та пенсійного страхування та/або відомостей з ЄДР щодо платників, за якими розпочата спрощена процедура припинення (далі –Заява):
Таким чином, з метою списання коштів, які обліковуються в ІКП, Заява за ідентифікатором форми «J/F1307601» надсилається у разі припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця на підставі судового рішення та/або проведення державним реєстратором прощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи.
В меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету, необхідно обмежити перелік документів за типом «J/F13» Запити та довідки» та обрати електронний документ заяву за ідентифікатором форми «J/F1307601». За допомогою кнопок «Підписати» та «Відправити» збережений документ підписується та відправляється до органу ДПС.
За отриманням консультацій та практичної допомоги з питань роботи електронних сервісів від ДПС, платники податків можуть звернутися до фахівців Мирноградської ДПІ за телефоном: 095-047-97-31