Східна ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області активно проводить інформаційні заходи для платників податків Донеччини щодо популяризації Електронних сервісів Державної податкової служби. В рамках функціонування комунікаційної податкової платформи начальником Східної ДПІ в черговий раз проведено захід у форматі онлайн вебінару з платниками податків, серед яких були присутні студенти та учні на тему: «Що таке Електронний кабінет».
Вебінар розпочато з інформування присутніх, що відповідно до п.п. 14.1.56-2 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) електронний кабінет – це сукупність інформаційно-телекомунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, призначених для взаємодії між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Взаємодія реалізується через:
портальне рішення для користувачів - платників податків, робота в якому здійснюється он-лайн (через мережу Інтернет у режимі реального часу) та не вимагає обов’язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;
портальне рішення для користувачів - державних органів, у тому числі контролюючих;
програмний інтерфейс (API), що дає змогу реалізувати повноту функціоналу електронного кабінету;
інші засоби, бази даних, реєстри, що ведуться в електронному вигляді, інформаційні, телекомунікаційні, інформаційно-телекомунікаційні системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Порядок функціонування електронного кабінету визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Сервіси приватної частини Е-кабінету для суб’єктів господарювання:
- реєстраційні та облікові дані;
- доповнення облікових даних інформацією про види діяльності (КВЕД);
- дані про об’єкти оподаткування;
- інформація про стан розрахунків з бюджетом;
- листування з органами ДПС;
- надсилання в електронному вигляді сервісних запитів за встановленими формами та отримання інформації;
- подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики;
- перегляд та друк раніше поданої звітності;
- перегляд вхідних/вихідних документів (квитанцій про приймання та обробку податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції тощо);
- надання згоди на отримання контрагентом інформації про себе;
- надання згоди на отримання банківською установою інформації про податковий борг;
- податковий аудит (критерії ризику);
- доступ до сервісів Е-ПДВ, Е-акциз;
- РРО/ПРРО;
- доступ до Єдиного рахунку;
- доступ до реєстрів, отримання інформації з реєстрів;
- інші електронні сервіси та корисна інформація.
Платники ПДВ в приватній частині Електронного кабінету мають можливість:
- реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН;
- доступу до даних ЄРПН;
- подання в електронному вигляді повідомлень, скарг на рішення Комісії ДПС про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН;
- доступу до сервісів системи електронного адміністрування ПДВ (СЕА ПДВ): розрахунок суми перевищення та результату порівняння даних податкової звітності з ПДВ та ЄРПН; перелік операцій, зареєстрованих в СЕА ПДВ; перелік всіх операцій з ПДВ-рахунком (тип транзакції, загальна сума поповнення рахунку, списання коштів з рахунку, заборгованість тощо);
- доступу до аналітичних сервісів системи автоматизованого моніторингу відповідності податкової накладної/розрахунку коригування оцінки ступеня ризиків: показник D (навантаження за останні 12 календарних місяців); показник P (сума ПДВ, зазначена у зареєстрованих податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН у звітному періоді); показники Позитивної податкової історії (ППІ); інформація щодо відповідності платника ПДВ критеріям ризиковості.
Сервіси для платників акцизного податку:
- реєстрація акцизних накладних/розрахунків коригування в ЄРАН;
- доступ до даних ЄРАН;
- сервіси системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового: перелік операцій, зареєстрованих в СЕА РПСЕ; перелік всіх операцій з ПДВ-рахунком (тип транзакції, загальна сума поповнення рахунку, списання коштів з рахунку, заборгованість тощо); перелік акцизних складів та інформації щодо обладнання акцизного складу; результат зіставлення показників обсягів обігу спирту етилового.
Під час вебінару надано консультації та практичну допомогу. Кожному платнику податків надані повні та вичерпні відповіді на усі поставлені запитання..
За отриманням усних консультації з питань застосування податкового законодавства, законодавства з питань сплати ЄСВ, допомоги у користуванні сервісами Електронного кабінету платника та застосунку «Моя податкова» щодо отримання адміністративних послуг, подання податкової звітності до органів ДПС, сплати податків та отримання інших сервісів можна звернутись до працівника Східної ДПІ за телефоном
+ 38 (032) 297-30-47