Головний державний інспектор Добропільської ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області Олена Сузіна провела телефонну «гарячу лінію» з питань «Актуальні питання подання звітності через Електронний кабінет платника податків».
Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі із питань, які були обговорені під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія».
Як заповнити декларацію про майновий стан і доходи через Е-кабінет?
Для підвищення рівня добровільності декларування доходів громадян та зручності при поданні декларації в Електронному кабінеті платника створено електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи», який надає можливість часткового автоматичного предзаповнення декларації.
Декларація надається з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи» дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т. ч. для використання права на податкову знижку.
Часткове автоматичне предзаповнення декларації здійснюється на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податку, та відомостей про об’єкти нерухомого чи рухомого майна.
Використання цього електронного сервісу:
Як сплатити податки через Е-кабінет?
Платник податків (фізична особа) в особистому кабінеті може сплатити податок, скориставшись однією із запропонованих платіжних систем.
Для сплати через Електронний кабінет
– у меню «Стан розрахунків з бюджетом»
– обрати податок (платіж),
– сканувати QR-код,
– підтвердити операцію
або
– обрати одну із платіжних систем,
– вказати реквізити платіжної картки,
– підтвердити операцію.
Платіжне доручення автоматично заповнюється на підставі облікових даних платника та відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджету.
Як подати лист до органу ДПС через Е-кабінет?
За допомогою меню «Листування з ДПС» платники мають можливість надіслати довільну кореспонденцію (лист, запит тощо) до відповідного органу ДПС (Державна податкова служба України). Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих наступних реквізитів:
Зберегти проект листа можна натиснувши кнопку Зберегти»:
Збережену чернетку можна підписати та надіслати до органу ДПС в меню Вхідні/вихідні документи у вкладці Відправлені документи, натиснувши кнопки Підписати та Відправити:
На протязі одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці Вхідні документи режиму Вхідні/вихідні документи .
Фахівець зазначила «Електронний кабінет платника податків» дає змогу підготувати, заповнити і надіслати податкову звітність в електронному вигляді, перевірити звітність на наявність арифметичних помилок, переглянути подану звітність незалежно від способу її подання, побачити стан розрахунків із бюджетом по податкам і зборам. До того ж використання електронного сервісу забезпечує доступ платника податків до податкового календаря, який нагадає користувачу терміни надання податкової звітності та сплати податків і зборів. Окрім цього, платник може переглянути свої облікові данні за даними ДПС.
Також звернула увагу, за отриманням усних консультацій з надання адміністративних послуг та практичної допомоги щодо подачі декларації в електронному вигляді та з питань роботи по використанню електронних сервісів від ДПС платники можуть звернутись до фахівців ЦОП Добропільської ДПІ за адресою: м. Добропілля, пров. Європейський, б.4.
Контактний телефон: +380976705206.
Звертаємо увагу, що запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Добропільській ДПІ – Електронну чергу. Щоб здійснити попередній запис необхідно звернутись до Контакт – центру ДПС за тел.: 0-800-501-00-7 (підменю 6 - записатись в електронну чергу).
Під час гарячої лінії платники податків отримали вичерпні відповіді на всі питання.