Шановні платники! Головне управління ДПС в Донецькій області повідомляє, що порядок анулювання реєстрації платника ПДВ регулюється ст.184 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та регламентується розділом V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130 (далі – Положення №1130).
Для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ (додаток 3 до Положення №1130). Таку заяву платники ПДВ можуть подати засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України щодо електронного документообігу.
Відповідно до п.184.3 ст.184 ПКУ контролюючий орган анулює реєстрацію особи як платника ПДВ, який подав заяву про анулювання реєстрації, якщо встановить, що він відповідає вимогам п.184.1 ст.184 ПКУ.
Але зараз в умовах дії правового режиму воєнного стану територіальні органи ДПС, що розташовані в зоні проведення бойових дій, не можуть здійснювати свої повноваження, визначені ПКУ, в тому числі повноваження щодо реєстрації/анулювання реєстрації платників ПДВ.
З метою забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС у період воєнного стану в Україні повноваження Головного управління ДПС у Донецькій області закріплено за ГУ ДПС у Львівській області.
Таким чином, суб’єкт господарювання, який перебуває на обліку в податковій службі Донеччини, з метою анулювання своєї реєстрації як платника ПДВ може подати заяву про анулювання реєстрації за формою №3-ПДВ засобами електронного зв’язку в електронній формі на адресу ГУ ДПС у Донецькій області. А вже розглядатиме заяву та прийматиме рішення щодо анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Головне управління ДПС у Львівській області.
При цьому платник у розділі 1 заяви за формою №3-ПДВ зазначає найменування контролюючого органу, в якому він перебуває на обліку.
Все буде Україна!