Днями у Кальміуській ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області відбувся сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” на тему «Електронні сервіси ДПС. Електронний кабінет платника».
На питання, що надійшли під час проведення сеансу телефонного зв’язку “гаряча лінія”, відповідала старший державний інспектор Кальміуської ДПІ Краснянська Тетяна.
Надаємо деякі основні питання, з якими звернулися платники податків, та відповіді на них.
Питання: На якому сайті можна знайти бланки податкової звітності?
Відповідь: Бланки податкової звітності можна знайти у відкритій частині Електронного кабінету, у розділі «Бланки звітності», за адресою: http:// cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. Також у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету є можливість отримувати інформацію, яка відповідно до законодавства є відкритою та підлягає оприлюдненню, при цьому скористатися послугами відкритої частини Електронного кабінету можливо без проходження електронної ідентифікації платника.
Питання: Як отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків самостійно?
Відповідь: Отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків самостійно можливо за допомогою Електронних сервісів ДПС, у розділі «Е-кабінет» для громадян.
Надання запиту буде можливо тільки після входу до приватної частини Електронного кабінету (особистого кабінету), та після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн:
- з використанням КЕП будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг;
- через інтегровану систему електронної ідентифікації - id.gov.ua (MobileID та BankID);
- за допомогою мобільного застосунку «Дія».
Питання: Які можливості дає Електронний кабінет для фізичних осіб-громадян в приватній частині (особистому кабінеті) ?
Відповідь: Сервіси для фізичних осіб-громадян в Електронному кабінеті об’єднано в окремий розділ Е-кабінет для громадян, який надає можливості:
- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування, сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
- подання заяв для реєстрації/внесення змін у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, надання копій документів, необхідних для реєстрації/внесення змін до Державного реєстру та обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО;
- сплати податків, зборів, платежів та єдиного внеску, скориставшись однієї з платіжних систем (Portmone, EasyPay, City24, ГЕРЦ, LiqPay та iPay).