Дружківська державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Донецькій області нагадує, що податкові повідомлення-рішення про сплату земельного податку та відповідні платіжні реквізити, надсилаються (вручаються) платникам податків контролюючим органом за місцем їх податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня 2021 року. Сплатити податок фізичним особам необхідно протягом 60 календарних днів з моменту отримання відповідного повідомлення.
Звертаємо увагу на те, що у разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника – юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 01 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося його право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності.
Отже новий власник повинен звернутися до податкової інспекції, та надати інформацію про перехід права власності. Після чого, контролюючий орган надсилає (вручає) нове податкове повідомлення-рішення новому власнику.
У випадку, коли такий перехід відбувається після 01 липня поточного року, контролюючий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
У разі якщо платник податків має у власності декілька земельних ділянок, щодо яких необхідно провести звірку даних, для її проведення такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу за місцем знаходження будь-якої з таких земельних ділянок.
Отже на підставі поданих фізичною особою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки відомостей про правовстановлюючі документи на земельну ділянку, контролюючий орган здійснює нарахування сум земельного податку, починаючи з місяця, в якому у фізичної особи виникло право власності, та надсилає податкове повідомлення-рішення такій фізичній особі.