В умовах карантинного режиму, необхідно дотримуватись основних правил поведінки для запобігання поширенню коронавірусу, зокрема обмежити відвідування місць великого скупчення людей. Щоб уникнути потрапляння в чергу при поданні податкової звітності волноваські податківці вкотре нагадують і пропонують скористатися можливістю не виходячи з дому, за допомогою мережі Інтернет, подати податкову звітність через «Електронний кабінет платника».
Податківці зосереджують увагу платників податків на перевагах подання звітності в електронному вигляді - це насамперед економія часу на її подання, постійна актуалізація (оновлення) програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві, кондефіційність заповнених даних, арифметичний контроль за показниками податкової звітності, автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій до них. Здійснити вхід до Електронного кабінету можливо за посиланням: http://cabinet.tах.gov.ua
При цьому повідомляємо, даний сервіс ДПС передбачений не тільки для фізичних-осіб підприємців, а також для громадян. У розділі Е-кабінет для громадян є шість сервісів, а саме:
- Режим «Загальна інформація про платника» надає можливість перегляду своїх реєстраційних даних: місця проживання, об’єктів оподаткування (рухоме майно, відомості про які находять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів). В ньому меже міститься повідомлення про обов’язок сплати суму грошового зобов’язання (сформовані податкові повідомлення – рішення).
- Режим «Облікова картка фізичної особи –платника податків (1ДР)» надає можливість створити та подати заяву на реєстрацію особи (в тому числі народженої дитини) в державний реєстр фізичних осіб-платників податків.
- Режим «Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб (5ДР)» надає можливість створення та подати заяву у разі зміни адреси реєстрації або прізвища, імені та по батькові у Картці платника податків про присвоєний реєстраційний номер.
- Режим «Запит про суми виплачених доходів» надає можливість створити, подати запит та отримати відомості про суми виплачених доходів та утримання податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Відомості в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально).
- Режим «Податкова декларація про майновий стан і доходи» надає можливість створити та подати таку декларацію. Працює сервіс частково автоматичного заповнення даних декларацій на підставі відомостей про виплачені доходи та утримані податки з ДРФО та відомостей Пенсійного фонду України. Автоматичне заповнення надає можливість уникати помилок, скоротити час на отримання відомостей про доходи та потребує лише уважного перегляду практично повністю заповненої декларації перед її поданням.
- Режим «Портал Електронних послуг ПФУ» надає можливість автоматичного переходу на офіційний сайт Пенсійного фонду України для перегляду свого пенсійного стажу та сплаченого роботодавцем єдиного соціального внеску.
Нагадуємо, користування «Електронним кабінетом» є можливим за умови отримання електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів. За додатковою інформацією ми можете звернутися до ЦОП Волноваської ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області за адресою: м.Волноваха, вул..Менделєєва, 4 або за телефоном (06244)45090.