У зв’язку з запровадженням у Донецькій області постійної телефонної лінії - call-центру з актуальних питань погашення боргу, збільшилась кількість звернень платників податків до Центру обслуговування платників Олександрівської ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області з питання уточнення даних про розрахунки з бюджетом.
Тому нагадуємо, що платники податків можуть отримати відомості про розрахунки з бюджетом і без відвідування контролюючого органу ДПС за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (cabinet.tax.gov.ua.) у два способи:
1.створити запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом:
в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити та надіслати до ДПС запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі Запит) за формою «F/J1300203». Форма Запиту заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.
Відповідь на Запит надсилається платнику податків в Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J 1400203» (далі Витяг), який Витяг можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи». Витяг формується за період, вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.
2.переглянути в режимі реального часу:
самостійно, в режимі реального часу, в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету переглянути облікові показники інтегрованих карток по кожному виду платежу.
У зазначеному меню переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом можна за останні два роки у розрізі органу ДПС, назви податку (за кодом платежу), бюджетного рахунку.
У разі виникнення питань щодо користуванням Електронним кабінетом слід звернутися до служби підтримки за телефоном 0800-501-007 (напрямок 0).
Варто нагадати, що робота у приватній частині Електронного кабінету виконується після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів - кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Шановні платники, користуйтесь електронними сервісами Державної податкової служби України, - це просто і зручно!