Олександрівська державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Донецькій області інформує, що в умовах карантинних обмежень вам не потрібно відвідувати податкову для подання заяви форми №1ДР «Облікова картка фізичної особи – платника податків», або подання заяви №5ДР «Про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків» , якщо у вас є кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП), та доступ до мережі Інтернет. Для цього необхідні зробити наступні дії.
1. Зайти до електронного кабінету платника за посиланням: сabinet.tax.gov.ua. та пройти авторизацію.
2. Для подання Облікової картки/ Заяви про внесення змін у приватній частині кабінету платника, в режимі «ЕК для громадян» фізична особа – платник податків формує відповідний запит, підписує сформований запит електронним цифровим підписом та відправляє до ДПС.
3. У відповідь до приватної частини електронного кабінету платника надходить Повідомлення про результати обробки Облікової картки/ Заяви про внесення змін у вигляді Квитанції №2.
4. У разі позитивної відповіді заявник для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі – Картки платника податків, може звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу (за бажанням). Код та назву контролюючого органу, до якого він буде звертатися, заявник має вказати при формуванні запиту (вибрати з переліку).
5. Відповідно до п.12 розділу VII «Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків» документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі малолітньої особи, видається одному з батьків (усиновителю, опікуну, піклувальнику) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного з батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника). Якщо свідоцтво про народження дитини видане не українською мовою, необхідно подати засвідчений в установленому законодавством порядку переклад такого свідоцтва українською мовою (після пред’явлення повертається) та його копію.
Звертаємо Вашу увагу:
1) до запиту обов’язково додаються Повідомлення про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, права та обов’язки фізичної особи – платника податків та скановані копії необхідних документів;
2)якщо додається сканована копія паспорта громадянина України у формі книжечки обов’язковими є 1-2 сторінки, 3-6 сторінки – у разі вклеювання до паспорта нових фотокарток при досягненні 25 і 45 річного віку, та відповідні сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання;
3)якщо додається сканована копія паспорта громадянина України у формі картки обов’язковими є лицьовий та зворотній бік ID-картки та копія документа (довідки, витягу) про реєстрацію місця проживання;
4)у разі зміни «Прізвища», «Імені» та/або «По батькові» додається сканована копія відповідного документа (свідоцтва про шлюб/ розірвання шлюбу, свідоцтва про зміну імені), що підтверджує такі зміни;
5)у разі подання Облікової картки/ Заяви про внесення змін на малолітніх осіб (до 14 років) обов’язково додається копія свідоцтва про народження дитини та копія документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника);
6)подання Облікової картки/ Заяви про внесення змін в електронному вигляді можливе на підставі свідоцтва про народження дитини - для малолітніх осіб (до 14 років) або паспорта громадянина України, тому скористатися сервісом можуть тільки громадяни України.
Щоб знати більше підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».