Костянинівсько-Дружківське управління Головного управління ДПС у Донецькій області повідомляє, що за перші три місяці 2020 року до Центру обслуговування платників у м. Дружківці за отриманням адміністративних та консультаційних послуг звернулось більше 5 тис. громадян. За цей період надано 1671 адмінпослугу. Найчастіше ЦОП відвідують громамяди для отримання облікової картки платника податків або внесення в паспорт громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За перший квартал 2020 року таку послугу було надано 1015 разів. Не меньш запитуваною послугою залишається отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, за якою з січня по березень 2020 року звернулися 509 громадян. З початку року 1907 суб’єктів звернулися з питань надання звітності, звернень, публічної інформації та отримання консультацій.
На сьогоднійшній день, відповідно до п. 2 розділу ІІ прикінцевих положень Закону України від 17.03.2020 №530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID – 19)» ЦОП Дружківської ДПІ Костянтинівсько-Дружківського управління Головного управління ДПС у Донецькій області призупинив роботу на період проведення карантиних заходів. Звертаємо увагу, що прийом громадян здійснюється лише за попереднім записом за номерами телефонів (06267) 4-23-06 або (06267) 4-21-49. Попередній запис проводититься лише у разі гострої необхідності отримання послуг. Також, за даними номерами телефонів можна отримати консультаційні або інформаційні послуги.
У зв’язку із проведенням карантинних заходів через пандемію коронавірусу, Костянтинівсько-Дружківське управління Головного управління ДПС у Донецькій області пропонує максимально використовувати можливості дистанційного зв’язку та скоротити відвідування підрозділів служби, користуючись електронними сервіси ДПС та Електронним кабінетом.
На теперішній час в Електронному кабінеті є можливість отримувати адміністративні послуги податкової вдома за власним комп’ютером. Фізичні особи, які мають кваліфікований електронний підпис, який до речі можна отримати за допомогою системи «Приват24» або в будь-якому сервісному центрі, можуть подавати в електронному вигляді заяви для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків - Облікову картку за ф. № 1ДР та Заяву за ф. № 5ДР, а також отримати загальну інформацію, задекларувати доходи, подивитись нарахування майнових податків та стан розрахунків з бюджетом. При цьому громадянин самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі.
Також, на сьогодні, запроваджено портал державних послуг «Дія», який дає змогу отримати послуги податкової, як підприємцям так і громадянам, не відвідуючи закладу.