Сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія за якою громадяни та суб’єкти господарської діяльності можуть повідомити про неправомірність дій або бездіяльність працівників Державної податкової служби.
Дзвінки приймаються цілодобово за телефоном 0800-501-007, напрямок «4» інтерактивного голосового автовідповідача. Або можна надіслати інформаційне повідомлення на електронну пошту idd@tax.gov.ua.
При зверненні необхідно назвати свої прізвище, ім’я та по-батькові, місце проживання та контактну інформацію, розповісти про місце, час та подію, яка відбулася з участю працівника податкової служби, внести зауваження, прохання чи вимогу. Реєструючи звернення громадянин дає згоду на запис розмови технічними засобами та обробку і використання персональних даних згідно законодавства. Також звернення може бути зареєстроване як анонімне, у разі відмови громадянином надання особистої інформації.
Про результати розгляду інформації, громадянам, які звернулись до гарячої лінії, повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то термін її опрацювання може бути подовжено. Якщо інформацію було надано анонімно, то результати розгляду не повідомляються.