Змінами передбачено, що суб'єкти господарювання при знятті готівки із поточних рахунків для готівкових розрахунків із фізичними особами зобов’язані надавати на запит банку (філії, відділення) підтвердні документи, на підставі яких здійснюють такі готівкові розрахунки, які необхідні банку (філії, відділенню) для вивчення клієнта з урахуванням ризик-орієнтованого підходу.
Водночас, фізичні особи - підприємці та фізичні особи для підписання електронного касового документа мають право використовувати кваліфікований електронний підпис/ удосконалений електронний підпис.
Суб'єкти господарювання мають право використовувати кваліфіковану електронну печатку банку/удосконалену електронну печатку як додатковий реквізит електронного касового документа. Використання удосконаленого електронного підпису, удосконаленої електронної печатки та простого електронного підпису здійснюється на договірних засадах за технологією, визначеною суб'єктом господарювання та відповідно до вимог Законів "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" і нормативно-правових актів Нацбанку з питань застосування електронного підпису та електронної печатки в банківській системі України.
Звертаємо увагу, що з 11 грудня 2019 року (через 1 місяць із дня офіційного опублікування постанови НБУ від 07.11.2019 року № 131 ) наберуть чинності зміни, внесені до Положення, якими передбачено що установа/підприємство зобов'язана(е) визначити та затвердити внутрішнім документом місце та спосіб зберігання відокремленими підрозділами щоденних фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звітів) у електронній формі, формат їх зберігання, який має забезпечувати візуальний перегляд щоденних Z-звітів представниками ДПС, а також відповідальну особу за зберігання цих чеків.
Краматорські податківці наголошують на те, що діяльність сучасної податкової служби направлена на допомогу платникам в уникненні ризиків у господарській діяльності. Суб'єкти господарювання мають можливість самостійно дізнатися про ризики щодо діяльності партнерів по бізнесу за допомогою електронного сервісу ДПС України «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».
Краматорське управління ДПС у Донецькій області нагадує, що отримати ключі електронного цифрового підпису, а також отримати адміністративні, консультаційні та інформаційні послуги, надати до податкового органу звітність, кореспонденцію, можна у Центрі обслуговування платників в приміщенні Краматорського управління ГУ ДФС у Донецькій області (84313, м. Краматорськ, б-р. Машинобудівників, 22, вхід зі зворотньої сторони будівлі, телефони для довідок: (06264)54293, (06264)59586.