Для забезпечення комфортних умов для платників податків Бахмутської ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області функціонує Центр обслуговування платників, у якому надається широкий спектр адміністративних, консультативних та інформаційних послуг.
Станом на 01.09.2019 року на обліку у Бахмутському управлінні перебуває 15203 платників податків, з яких 5408 юридичних осіб та 9795 фізичних осіб – підприємців. Кількість платників ПДВ складає 401 осіб, у тому числі 356 юридичних осіб.
Протягом звітного періоду клієнтам Центру обслуговування платників Бахмутської ДПІ було надано більше 10 тис. адміністративних послуг .
З початку року з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків видано 3591 відомость про суми і джерела виплачених та утриманих податків.
Видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб залишається однією із найбільш запитуваних серед адміністративних послуг відвідувачів Центру. Їх було надано 6022 громадянам.
Крім того, фахівці Бахмутської ДПІ прийняли більше 17 тисяч податкових звітів на бумажних носіях, та оброблено більше 46 тисяч в електронному вигляді.
Координацію та контроль за своєчасним та якісним обслуговуванням, оперативне реагування на проблемні питання, а також надання допомоги відвідувачам у ЦОП здійснює консультант-модератор (контактний телефон 44-59-86).
Центр обслуговування платників надає послуги з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 16:45. Обідня перерва – з 13:00 до 13:45.
У центрі створені всі умови для якісного обслуговування платників. Усе необхідне – консультації, надання адміністративних послуг, проведення звірок, прийом звітності, видача довідок – зосереджене в одному місці. У зонах очікування є місця для заповнення документів та заяв. Там же є зразки заповнених заяв та декларацій, а також інформаційні картки адміністративних послуг.
Зали Центру обслуговування платників обладнані покриттям Wi-Fi для вільного доступу до мережі Інтернет, а також плазмовими екранами для трансляції актуальної інформації. Необхідна відвідувачам інформація розміщується на стендах і постійно оновлюється.
При необхідності консультант-модератор допоможе у пошуку необхідної інформації, що розміщена на стендах при заповненні документів.
Для зручності доступу до приміщення маломобільних груп населення закінчена реконструкція існуючого пандусу згідно нових будівельних норм, які вступили в дію з квітня цього року.